// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

تریلر جدید بازی Sea of Thieves به مناسبت برگزاری بتا محدود

استودیو Rare با انتشار تریلری اعلام کرد که نسخه بتای محدود بازی Sea of Thieves هم‌اکنون در دسترس ثبت‌نام‌کنندگان قرار گرفته است.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت و استودیو ریر (Rare) تریلری از اثر ماجراجویی و جهان باز خود یعنی بازی Sea of Thieves منتشر کردند.

تریلر منتشر شده به مناسبت برگزاری فاز آزمایشی (بتای محدود) آن منتشر شده است و با حال‌و‌هوای طنزآمیز خود، صحنه‌هایی از بازی را به معرض نمایش قرار می‌دهد و در انتهای ویدیو نیز به مزایای پیش خرید آن اشاره‌ای می‌شود. اگر در حال حاضر موفق به ملحق شدن به فاز بتای محدود این بازی نشده‌اید به نظر تنها راه تجربه نسخه بتای آن، پیش‌خرید کردن بازی است؛ در غیر این صورت باید تا عرضه نسخه نهایی بازی منتظر بمانید؛ مگر آنکه سازندگان پیش از آن نسخه بتای عمومی را در دسترس کاربران قرار دهند.

گفتنی است که فاز بتای محدود بازی Sea of Thieves هم‌اکنون در حال برگزاری است و به نظر می‌رسد که این نسخه با مشکلاتی هم روبه‌رو شده است، اما باز با این حال سازندگان با انتشار این تریلر قصد داشته‌اند که انتشار نسخه بتای محدود را جشن بگیرند.

بازی Sea of Thieves برای انتشار روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس وان ایکس و پی سی برنامه‌ریزی شده است و قرار است که بازی در ۲۰ مارس ۲۰۱۸ (۲۹ اسفند ۱۳۹۶) در دسترس کاربران قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی جدید این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد بازی و آینده آن با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

در مطالب دیگر می‌توانید به طور جداگانه نگاهی به اطلاعات منتشر شده از کامیک و کنترلر سفارشی شده ایکس باکس وان بازی Sea of Thieves بیندازید. در ویدیو‌های دیگر مربوط به بازی Sea of Thieves می‌توانید تریلر گیم پلی آن با محوریت ویژگی‌های‌اش را مشاهده کنید و به مطلب معرفی کتاب هنری آن نگاهی بیندازید. در ویدیو‌های دیگر می‌توانید تریلر گیمزکام 2017، تریلر ماموریت‌های پیچیده و محیط زیبای آن، تریلر مربوط به کشتی‌های غرق شده و تریلر تاثیرات طوفان روی محیط، را تماشا کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده