// شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

نسخه Early Access بازی SOS به‌ زودی منتشر می‌ شود

استودیو Outpost Games، قیمت و تاریخ انتشار نسخه Early Access بازی SOS را مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اوت‌پست گیمز (Outpost Games) اعلام کرد که بازی SOS که در سبک چند‌نفره آنلاین و حالت بقا طراحی شده است، در تاریخ ۲۳ ژانویه (۳ بهمن ماه) از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بازی SOS کاربران را در جزیره‌ای رها می‌کند و کاربران در آن باید به دنبال آیتمی بروند که به آنها اجازه می‌دهد که از این جزیره مرگبار فرار کنند. البته این موضوع به این سادگی نیست چرا که دشمنان و خطرات زیادی در گوشه‌ کنار این جزیره دیده می‌شود و کاربران باید با همکاری یکدیگر از این موانع عبور کنند تا به هدف اصلی خود برسند. البته در آن سو بازیکنان زیادی هستند که برای اهداف خود به دوستان‌شان خیانت می‌کنند؛ چرا که هلیکوپتر نجات تنها چندین صندلی خالی برای نجات بازماندگان دارد.

از دیگر ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این بازی می‌توان به پلتفرم «قهرمان»‌ آن اشاره کرد و به گفته سازندگان هر یک بازیکنان در این بازی در قالب یک قهرمان حضور پیدا می‌کنند. این سیستم شامل تماشاچیان آنلاینی می‌شود که با بازخورد‌های خود می‌توانند در روند بازی تاثیر داشته باشند. اگر بازیکنی در حین بازی بتواند با رفتارها و عملکرد خود نظر تماشاچیان را به خود جلب کند به اصطلاح به «ستاره» این برنامه تبدیل می‌شود. هر کسی می‌تواند از طریق وب‌سایت رسمی استریم این بازی به این برنامه ملحق شود و با کاربران در حین فاز آزمایشی (آلفا) آن تعامل داشته باشد.

نسخه Early Access بازی SOS در تاریخ ۳ بهمن‌ ماه منتشر می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهده که به مراحل خارج از نسخه بتا عمومی و محدود بازی دست پیدا کنند. جزئیات مربوط به تنظیمات و حالت‌هایی که ضمیمه نسخه Early Access می‌شود، به‌زودی با نزدیک شدن به تاریخ یاد شده منتشر می‌شود. البته چندی پیش سازندگان از حالت جدید با نام Dous در این بازی رونمایی کردند که به احتمال زیاد در نسخه دسترسی زودهنگام این بازی اضافه می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با بازی SOS در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی آن را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده