// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

آپدیت 1.6.0 بازی Floor Kids منتشر شد

بازی Floor kids که در سبک رقص محور و ریتمیک چندی پیش به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر شده است، میزبان آپدیت جدید شد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیو مرج (MERJ) آپدیت جدیدی برای بازی رقص محور خود یعنی Floor Kids منتشر کرد. آپدیت جدید این بازی انحصاری سوییچ با هدف رفع ایرادات و برخی تغییرات که از سوی طرفداران درخواست شده بود، برای این بازی منتشر شد. بهبود‌های جدید شامل تنظیمات مربوط به ریجن و مجموعه کارت‌ها می‌شود. همچنین راه‌حل دیگری برای موقعیت‌های نادری که مسابقه رقص در بخش PvP مساوی می‌شود، در نظر گرفته شده است.

این اخبار در وب‌سایت رسمی بازی Floor Kids منتشر شده که در کنار فهرست‌ کامل تغییرات و برخی از ویژگی‌های جدید به چشم می‌خورد.

اگر از کاربرانی هستید که برای اولین بار نام این بازی به گوششان می‌خورد باید گفت که این بازی در حال حاضر به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ در دسترس است و محتوای آن در مورد گروهی از رقاصان است که با توجه به موسیقی بازی به رقصیدن می‌پردازند. با داشتن گیم‌ پلی منحصر‌به‌فرد، بازی از جلوه‌های هنری ویژه‌ای برخوردار است که در کنار دیگر تنظیمات خاص آن در سبک ریتمیک به چشم می‌خورد. کاربران با پیش بردن بازی به نقاط مختلف سفر می‌کنند و با رقصیدن به گروه‌های بیشتر ملحق می‌شوند تا بتوانند به هدف نهایی خود برسند.

اینجا می‌توانید از جزئیات آپدیت جدید بازی Floor Kids با خبر شوید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بهبود‌ها:

  • تنظیمات مربوط به ریجن برای تغییر به فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، پرتغال و روسیه
  • آخرین شخصیتی که انتخاب کرده‌اید به عنوان کاراکتر پیش‌فرض در بخش انتخاب کاراکتر نمایان می‌شود
  • نتیجه مسابقات چند‌نفره حال به طور واضح‌تر مشخص می‌شود
  • قابلیت جدید برای موقعیت‌هایی که بازی مساوی می شود

رفع ایرادات:

  • پس از تایید محیط، نقشه دیگر قابل مشاهده نیست
  • ایراد نمایان نشدن نام حرکت رقص در اولین حرکت
  • قابلیت رد کردن حالت تمرین به واسطه انجام حرکات Power

برای آشنایی بیشتر با بازی Floor Kids در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده