نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر بسته Outlaw Tribe بازی Middle-earth: Shadow of War

کمپانی برادران وارنر امروز تریلر جدیدی از بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر کرد که محتویات DLC جدید آن را نمایش می‌دهد.

سازندگان بازی Middle-earth: Shadow of War در استودیو مونولیث از زمان انتشار آن تا به امروز، محتویات رایگان و پولی مختلفی برای آن منتشر کرده‌اند و امروز هم در جدید‌ترین اخبار بازی، بسته الحاقی Outlaw Tribe این بازی در دسترس قرار گرفته است. همان‌طور که از نام این بسته الحاقی هم مشخص است، در آن شاهد اضافه شدن ارک‌های قبیله Outlaw به بازی هستیم.

استودیو Monolith همچنین به مناسبت انتشار این بسته الحاقی، تریلری از آن هم منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید. این تریلر بخش‌هایی از گیم‌پلی DLC جدید بازی و ارک‌های گروه Outlaw را به تصویر می‌کشد که در بازی با آن‌ها رو‌به‌رو خواهید شد:

دانلود ویدیو از آپارات

افرادی که مایل به تجربه محتویات این بسته الحاقی هستند، یا باید آن را به صورت مجزا با قیمت ۱۵ دلار خریداری کنند یا اینکه قبلا سیزن پس بازی را خریده باشند. همچنین در کنار انتشار این بسته، سازندگان یک آپدیت نیز برای Middle-earth: Shadow of War منتشر کرده‌اند. این آپدیت درجه سختی Gravewalker را به بازی اضافه کرده و تعداد زیادی از باگ‌های آن را رفع می‌کند.

بازی Middle-earth: Shadow of War چندی پیش به عنوان دنباله بازی Middle-earth: Shadow of Mordor منتشر شد و کیفیت خوبی هم داشت. به طوری که در زومجی نمره خیلی خوب ۸ را دریافت کرد. خلاصه‌ای از بررسی بازی Middle-earth: Shadow of War به شرح زیر است:

Middle-earth: Shadow of War با اینکه در زمینه داستان مشکلاتی دارد و در کل اثری بی‌نقص نیست، اما آنقدر جذابیت دارد که بتوانید از کار‌هایی مثل تصرف قلعه‌های دشمن، سوار شدن بر یک دریک، کشتن ارک‌ها و انجام ماموریت‌هایش لذت ببرید. در مجموع، Middle-earth: Shadow of War بهترین بازی‌ای است که تا به امروز با محوریت سرزمین میانه ساخته شده و طرفداران این مجموعه، لذت زیادی از بازی کردن آن خواهند برد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده