// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹

تریلر هنگام عرضه بسته Frank’s Big Package بازی Dead Rising 4

کمپانی کپکام با انتشار تریلری جدید از عرضه بسته Frank’s Big Package بازی Dead Rising 4 روی PS4، Xbox One و کامپیوتر خبر داد.

در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Capcom آخرین بسته گسترش دهنده بازی Dead Rising 4 را با نام Frank’s Big Package در دسترس قرار داد و به مناسبت انتشار آن تریلر جدیدی را منتشر کرد.

بازی Dead Rising 4 در سال ۲۰۱۶ میلادی در مرحله اول در دسترس کابران کنسول ایکس باکس وان قرار گرفت و پس از آن برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و  پی سی منتشر شد. وقایع محتوای Frank’s Big Package یک سال پس از داستان Dead Rising 3 اتفاق می‌افتد. در محتوای جدید کاربران مانند همیشه هدایت کاراکتر این بازی یعنی فرنک وست را بر عهده می‌گیرند که به شهر Willamette بازگشته است تا بتواند از دلیل رخ دادن وقایع ناخوش‌آیندی که در شهر اتفاق افتاده است با خبر شود.

Dead Rising 4: Frank’s Big Package با به همراه داشتن خود بازی، شامل تمامی بسته‌های الحاقی می‌شود که تا به امروز برای بازی منتشر شده است. محتوای پیشین این بازی Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf، دی‌ال‌سی The Stocking Stuffer Holiday Pack و Frank Rising هستند.

از دیگر محتویات Frank’s Big Package می‌توان به حالت جدید Capcom Heroes اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد در حالی که روند داستانی آن را پشت سر می‌گذارند، کاراکتر خود یعنی فرنک را به سلاح‌ها و پوسته‌هایی که از آثار قدیمی کپکام الهام گرفته شده‌اند، مجهز کنند. علاوه بر آن، کاربران با تجربه این محتوا می‌توانند آیتم‌هایی را به عنوان جایزه دریافت کنند که شامل پوشش‌هایی از بازی Street Fighter و غیره می‌شوند.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بسته Dead Rising 4: Frank’s Big Package را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

بازی Dead Rising 4 در زومجی نمره ۶ را دریافت کرد و در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را در زومجی مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

در حالی که محتوای کلی بازی Dead Rising 4 اثری بد نیست اما از آن نمی‌توان به عنوان یک بازی خوب یاد کرد. بازی مذکور در بخش گیم‌پلی ضعیف است و حتی سازندگان مشکلات نسخه پیشین آن را نیز برطرف نکرده‌اند. نبود هدف درست و حسابی، درجه سختی بدون چالش و بخش چند نفره بسیار بد، از دیگر دلایلی است که روند بازی Dead Rising را برای شما خسته کننده می‌کند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده