// شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹

ویدیو جدید بازی Destiny 2 تجهیزات بازیکنان در Curse of Osiris را به نمایش می‌گذارد

استودیو بانجی با انتشار یک ویدیو از بازی Destiny 2، سلاح و لباس‌های موجود در بسته الحاقی Curse of Osiris را به تصویر کشید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو بانجی (Bungie)، سازنده بازی Destiny 2، به‌تازگی ویدیویی از این بازی را منتشر کرده است که در جریان آن شاهد سلاح‌ها و لباس‌های موجود در بسته الحاقی Curse of Osiris هستیم.

نکته‌ی جالب ویدیوی منتشر شده، به نمایش درآمدن Emote جدید بازی است که Mic Drop نام دارد و در گذشته معرفی شده بود. به نظر می‌رسد این Emote بتواند همانند Spicy Ramen به یکی از محبوب‌ترین Emoteهای بازی Destiny 2 تبدیل شود. در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوطه را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

بسته الحاقی Curse of Osiris در تاریخ ۱۴ آذرماه (پنج دسامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان روانه بازار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۲۰ دلار این بسته الحاقی را خریداری کنند. شما همچنین می‌توانید سیزن پس بازی Destiny 2 را خریداری کرده تا Curse of Osiris و محتویات پولی آینده بازی را به رایگان دریافت کنید.

از دیگر اخبار حول بازی Destiny 2 می‌توان به عرضه نسخه دمو این بازی اشاره کرد که کاربران می‌توانند بخشی از دنیای بازی را تجربه کرده و در صورت نیاز، نسخه اصلی را خریداری کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده