// سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

نسخه دموی بازی Destiny 2 امروز منتشر می شود

کمپانی Activison اعلام کرد که نسخه رایگان و دموی بازی Destiny 2 امروز برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و پی سی منتشر می‌شود.

اگر قصد خرید بازی Destiny 2 را دارید پیش از این تصمیم‌گیری می‌توانید آن را به‌زودی در قالب یک نسخه رایگان تجربه کنید. در جدیدترین اخبار بازی، ‌کمپانی اکتیویژن (Activision) اعلام کرد که نسخه دموی این بازی به‌زودی برای هر سه پلتفرم منتشر می‌شود و کاربران می‌توانند با تجربه آن با بخش PvE و PvP آن آشنا شوند.

دموی رایگان این بازی امروز برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. پلتفرم‌ها شامل هر دو نسخه کنسولی یعنی ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 می‌شود که ماه سپتامبر گذشته منتشر شد. نسخه پی سی این بازی نیز ماه گذشته منتشر شد که با بهبود‌هایی در بخش گرافیکی و پردازش بهره‌مند بود.

در بخش کمپین نسخه آزمایشی این بازی شما می‌توانید تمامی محتوای داستانی را در دو سیاره اول یعنی  Europeaan Dead Zone زمین و کره ماه سیاره زحل یعنی Titan تجربه کنید. همینطور شما می‌توانید به فضای اجتماعی جدید بازی Destiny 2 یعنی The Farm نیز مراجعه کنید. ماموریت‌های کمپین و ماجراهای حاضر در دو منطقه یاد شده در دسترس است. از دیگر محتویات نسخه دمو این بازی می توان به دسترسی به Crucible اشاره کرد که فقط بخش QuickPlay قابل تجربه است. بازیکنان نسخه دمو این بازی می‌توانند به Clan ملحق شوند و با همکاری کاربران دیگر به کسب XP کِلَن بپردازند. البته کاربران تا سطح ۷ می‌توانند بازی را پیش ببرند، بنابراین به Raid کردن یا Nightfall دست پیدا نمی‌کنند.

همانند دیگر نسخه‌های دمو، در صورت خریداری کردن نسخه اصلی، تمامی پیشرفت‌های شما در نسخه دمو به نسخه اصلی انتقال پیدا می‌کند. ضمنا بازی Destiny 2 تخفیف خورده است و البته گفتنی است که به‌زودی حراج این بازی به پایان می‌رسد و شاید زمان کافی برای تجربه نسخه آزمایشی آن نداشته باشید تا تصمیم بگیرید که نسخه اصلی آن ارزش خریداری کردن دارد یا خیر.

پیش از انتشار نسخه دموی این بازی، استودیو بانجی (Bungie) در سیستم XP این بازی بازنگری‌هایی انجام داد طوری که میزان XP برای رسیدن به لول ۲۰ نسبت به گذشته دوبرابر شده است. از دیگر اطلاعات مربوط به بازی Destiny 2 می‌توان به بسته گسترش دهنده Curse of Osiris اشاره کرد که قرار است به‌زودی اطلاعاتی از آن منتشر شود. همینطور شاهد انتشار آپدیت ایکس‌ باکس وان ایکس و پلی‌ استیشن 4 پرو برای بازی Destiny 2 خواهیم بود که با بهبود‌هایی همراه خواهد بود.

بازی Destiny 2 در زومجی نمره ۸ را دریافت کرد در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را در زومجی مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

شاید بازی Destiny 2 از داستان آن‌چنانی برخوردار نیست که کاربران را درگیر کند اما با داشتن محیط‌های انبوه، می‌تواند ساعت‌ها کاربران را وارد دنیایی پر از هیجان دعوت کند. از ویژگی‌های کلیدی این بازی می‌توان به موسیقی و صداگذاری آن اشاره کرد که با شنیدن نت‌های دلنشین غرق در روند بازی می‌شوید. لودینگ طولانی در بخش حریف‌یابی برای ملحق شدن به بخش چند نفره می‌تواند از نقاط ضعف این بازی به‌شمار روند که احتمال می‌رود بانجی در آینده ایرادات این بخش را برطرف کند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده