// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

تاریخ انتشار نسخه سوییچ بازی The End Is Nigh‌ مشخص شد

استودیو Nicalis تاریخ انتشار نسخه فیزیکی و دیجیتالی بازی The End is Nigh را برای کنسول نینتندو سوییچ مشخص کرد.

پس از معرفی بازی The End is Nigh، طرفداران این سوال برای‌شان پیش آمد که بازی مذکور در چه تاریخی به کنسول نینتندو سوییچ راه پیدا می‌کند. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو نیکالیس (Nicalis) اعلام کرد که در کمتر از یک ماه یعنی ۲۱ آذر ماه (۱۲ دسامبر) بازی The End is Nigh برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

نکته قابل توجه این است که با اینکه بازی به طور دیجیتالی در فروشگاه eShop نینتندو در دسترس قرار گرفته می‌شود، همچنین به طور فیزیکی نیز عرضه خواهد شد. از ویژگی‌های نسخه فیزیکی بازی The End is Nigh می‌توان به عروسک چسبان اشاره کرد که از کاراکتر داخل بازی یعنی Ash ساخته شده است. هر دو نسخه بازی هم دیجیتالی و هم فیزیکی با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در بازی The End is Nigh کاربران هدایت کاراکتر یاد شده یعنی اَش را بر عهده می‌گیرند. پس از رویدادی ناگوار که نیمی از دنیای این بازی ویران می‌شود، وظیفه کاربران این است که به دنبال دوست گم‌شده خود بروند و آن را از لا‌به‌لای دنیای پر هرج‌و‌مرج آن پیدا کنند.

هر دو نسخه فیزیکی و دیجیتالی بازی The End is Nigh به طور همزمان برای سوییچ عرضه می‌شوند. در ابتدا بازی مذکور در تاریخ ۱۲ تیر ماه (۱۲ جولای) یعنی یک ماه پس از معرفی‌اش، برای کامپیوتر منتشر شد. گفتنی است که این بازی روی کنسول‌های دیگر هنوز تایید نشده است و مشخص نیست که چه زمانی به کنسول‌های دیگر راه پیدا می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با بازی The End is Nigh در ادامه می‌توانید تریلر آن را تماشا کنید و نگاهی به دنیا و گیم‌ پلی آن بیاندازید.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده