نویسنده: سارا مرتضوی
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰

بازی جدید استودیو سازنده PUBG معرفی شد

استودیو بلوهول با انتشار تریلری، از بازی جدید خود با نام Ascent: Infinite Realm که در سبک MMORPG ساخته شده و فضایی استیم‌پانکی دارد، رونمایی کرد.

طبق آخرین اخبار بازی، به‌تازگی ناشر بازی محبوب و موفق PlayerUnknown's Battlegrounds یعنی استودیو بلوهول (Bluehole Studio) با انتشار تریلری خبر از بازی جدید خود داده است. این بازی که Ascent: Infinite Realm نام دارد و در سبک MMORPG ساخته شده، محصول کمپانی کاکائو گیمز (Kakao Games) است و انتشار آن را نیز استودیو بلوهول بر عهده خواهد داشت. 

در تریلر معرفی این بازی، شاهد نمایشی فوق‌العاده چشم‌نواز از محیط رنگارنگ و موجودات و مخلوقات غول‌پیکر بازی هستیم. شما می‌توانید این تریلر زیبا را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

استودیو بلوهول این بازی جدید را یک بازی پیشگام در سبک چند نفره آنلاین کلان (MMO‌) خوانده و محیط بازی را نیز محیطی با تم استیم پانکی و فانتزی فوق‌العاده توصیف کرده است. در این بازی شاهد پنج کلاس اصلی شامل کلاس Warlord، کلاس Sorceress، کلاس Gunslinger، کلاس Assassin و نیز کلاس Mystic هستیم و هرکدام از این کلاس‌ها نیز خود دارای دو کلاس فرعی است که در آینده معرفی خواهند شد. 

نسخه بتای بازی Ascent: Infinite Realm برای انتشار در نیمه اول سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی شده است. برای توضیحات تکمیلی بد نیست اشاره کنیم که بازی PUBG درواقع توسط کمپانی PUBG Corp که یک زیر مجموعه از استودیو بلوهول محسوب می‌شود و همین اخیراً‌ با هدف توسعه این بازی تشکیل شده، توسعه داده شده است. از آن‌جایی که ساخت بازی جدید بر عهده کاکائو گیمز است، این‌طور به‌نظر می‌رسد که سازنده بازی PUBG یعنی برندن گرین در ساخت بازی Ascent: Infinite Realm نقشی نداشته است. 

از دیگر اخبار مربوط به بازی PUGB می‌توان به فروش بالای این بازی که به‌تازگی از مرز بیست میلیون نسخه هم عبور کرده اشاره کرد و این در حالی است که این بازی کماکان به صورت دسترسی پیش از موعد برای کاربران پی سی قرار دارد. بازی PUBG در ماه دسامبر سال جاری میلادی برای کنسول ایکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده