// یکشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

تریلر بازی Okami HD منتشر شد

کمپانی کپکام دو تریلر از بازی Okami HD را منتشر کرد.

یکی از خبرهای خوب در مورد بازی‌های قدیمی، تایید نسخه HD بازی Okami بود که برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد و حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام، سازنده و ناشر بازی Okami HD، دو تریلر بسیار کوتاه از این بازی را منتشر کرده است.

با اینکه تریلرهای منتشر شده بسیار کوتاه هستند (تقریبا با ویدیوهای تبلیغاتی برابری می‌کنند)، اما می‌توان دنیای خاص و نقاشی‌-شکل بازی را به‌خوبی مشاهده کرد و در بعضی از صحنه‌ها، باس‌های بازی یا روند گیم‌پلی نیز به تصویر کشیده می‌شود.

بازی Okami HD از نظر محتوا نیز نسبت به نسخه پلی استیشن 2 تغییراتی کرده است و همچنین موسیقی‌های جدیدی نیز برای بازی در نظر گرفته شده است. از نظر بصری، بازی Okami HD به‌خوبی از پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس پشتیبانی خواهد کرد و روی این دو کنسول شاهد گرافیکی بهتر و چشم‌‌نوازتر خواهیم بود.

بازی Okami HD در تاریخ ۲۱ آذرماه (۱۲ دسامبر) روی پلتفرم‌های ذکر شده با قیمت ۱۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد و نسخه ژاپنی بازی نیز در تاریخ ۳۰ آذرماه (۲۱ دسامبر) در ژاپن عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیوهای منتشر شده را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده