// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر جدید بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 با محوریت کاراکترهای بازی

استودیو TT Games و کمپانی برادران وارنر تریلر جدیدی از بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 منتشر کردند که کاراکتر‌های آن را نشان می‌دهد.

بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر و استودیو تی تی گیمز (TT Games) در جریان اخبار بازی تریلری از پروژه جدید لگو خود یعنی بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 منتشر کردند.

تریلر منتشر شده بیشتر روی کاراکتر‌های غیرانسان این بازی تمرکز دارد که ابرقهرمانانی هستند که هر یک مجموعه تلویزیونی را با نام خودشان دارند. کاراکتر‌های معروفی که در این تریلر حضور دارند می‌توان به Black Bolt ،Medusa ،Crystak ،Lockjaw و غیره اشاره کرد.

تریلری که امروز منتشر شده است اولین ویدیو این بازی محسوب نمی‌شود و پیش‌تر شاهد تریلر‌های دیگری از این بازی بودیم. اولین تریلر این بازی به اردیبهشت ماه گذشته بر‌می‌گردد که ویدیو معرفی بازی LEGO Marvel Superheroes 2 است و پس از آن ویدیویی مربوط به شخصیت‌ منفی آن منتشر شد که ما را با کاراکتر‌های بیشتری آشنا کرد. تریلر پیشین این بازی نیز که شهریور ماه گذشته منتشر شد یکی از شهرهای این بازی یعنی Chronopolis را به ما نشان داد.

همینطور چندی پیش مشخص شد که ظاهر کاراکتر مرد عنکبوتی از فیلم جدید آن یعنی Spider-Man: Homecoming نیز در این بازی حضور خواهد داشت.

بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 قرار است در تاریخ ۲۳ آبان‌ماه (۱۴ نوامبر) عرضه شود و برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان،  نینتندو سوییچ  و پی سی در دسترس قرار گیرد. نسخه Deluxe Edition این بازی نیز با قیمت ۷۴.۹۹ دلار معرفی شده است که شامل بسته کاراکتر‌های Guardians of the Galaxy، نسخه سیزن پس و غیره می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Lego Marvel Super Heroes 2 را می‌توانید تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیوی از سایت آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده