نویسنده: سارا مرتضوی
// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تریلری جدید از بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 منتشر شد

کمپانی برادران وارنر در جریان گیمزکام 2017 تریلری جدید از بازی Marvel Super Heroes 2 را به نمایش گذاشت.

چندی پیش بود که استودیو TT Games به همراه بخش سرگرمی کمپانی برادران وارنر با انتشار تریلری، ساخت بازی Lego Marvel Super Heroes 2 را تایید کرد. حالا در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 کمپانی برادران وارنر تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است که در آن مناظری آشنا از دنیای مارول به چشم می‌خورد.

در این بازی بازیکنان عازم شهر پهناور و افسانه‌ای Chronopolis خواهند شد. این شهر که از لوکیشین‌های شناخته شده‌ای از دنیای مارول، مانند سرزمین افسانه‌ای اسگارد و جنگل‌های زیبای واکاندا و حتی اهرام ثلاثه مصر تشکیل شده، محیطی وسیع برای اکتشاف در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

از دیگر نقاط شناخته‌شده این بازی می‌توان به Coliseum، Hala، Hydra Empire، K’un-lun، Lemuria, Manhattan، Medieval England، Noir New York، Nueva York، Old Wes و The Swamp اشاره کرد که در کنار Attilan، Kang’s Citadel و Xandar، شهر پهناور Chronopolis را تشکیل می‌دهند.

در این بازی بازیکنان باید در سرتاسر شهر Chronopolis، از مصر باستان گرفته تا نیویورک سال ۲۰۹۹، به نبرد با شخصیت کانگ فاتح بپردازند. علاوه بر این بازیکنان در این بازی کنترل شخصیت‌هایی مانند Cowboy Captain America، اسپایدرمن ۲۰۹۹، هالک، ثور، نگاهبانان کهکشان، بلک پانتر، کاپیتان مارول، دکتر استرنج، گرین گابلین و تعداد بیشماری دیگر از کاراکترهای محبوب و شناخته‌شده‌ی مارول را برعهده خواهند داشت.

وجود چهار حالت مختلف بازی گروهی در این نسخه از بازی در کنار جو شاد دنیای لگو، بازی Lego Marvel Super Heroes 2 را به گزینه خوبی برای سرگرم‌شدن در جمع دوستان و خانواده تبدیل کرده است.

بازی Lego Marvel Super Heroes 2 در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان‌ماه) برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی‌ سی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید این تریلر جدید را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده