// شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰

تریلر جدید بازی Sonic Forces با محوریت شخصیت Eggman منتشر شد

کمپانی سگا ویدیوی جدیدی از بازی Sonic Forces را منتشر کرد که در جریان آن شاهد خط داستانی شخصیت Eggman هستیم.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی سگا، ناشر بازی Sonic Forces، تریلری جدید از این بازی را منتشر کرد که در جریان آن شاهد شخصیت Eggman و شخصیت Infinite، دست راست اگمن، هستیم. ظاهرا شخصیت اینفینیت ماموریت دارد که سونیک و دوستان‌اش را نابود کند.

در ویدیوی منتشر شده، شاهد این هستیم که دوستان سونیک با یکدیگر متحد می‌شوند تا اگمن و اینفینیت را از بین ببرند و جدای از صحنه‌های سینمایی بازی، شاهد گیم‌پلی Sonic Forces نیز هستیم که شامل المان‌های دنیای مدرن سونیک و دنیای کلاسیک سونیک می‌شود. در کنار تمامی این موارد، در بازی Sonic Forces می‌توانید کنترل شخصیتی شخصی‌سازی شده را نیز به دست بگیرید که به‌عنوان یک تازه‌‌کار در تیم مقاومت، شناخته می‌شود.

بازی Sonic Forces توسط توسعه‌دهندگان بازی Sonic Colors و بازی Sonic Generations در حال توسعه است و در تاریخ ۱۶ آبان‌ماه (هفت نوامبر) روی نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر بازی Sonic Forces با محوریت شخصیت Eggman را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

همچنین مدتی پیش اولین بسته الحاقی بازی با نام Episode Shadow نیز معرفی شد که در جریان آن می‌توانید با شخصیت شدو در ۱۰ استیج مختلف بازی کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده