// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

شخصیت Shadow the Hedgehog در بازی Sonic Forces قابل بازی خواهد بود

با خرید بازی Sonic Forces و دسترسی به بسته الحاقی Episode Shadow، می‌توانید با شخصیت Shadow the Hedgehog بازی کنید.

در گذشته مشخص شده بود که در دنیای بازی Sonic Forces بازیکنان می‌توانند در قالب سه شخصیت سونیک مدرن، سونیک کلاسیک و آواتار (شخصیت شخصی‌سازی شده) بازی کنند. اما به نظر می‌رسد پای یک شخصیت چهارم نیز در میان است.

طبق اخبار بازی منتشر شده، کمپانی سگا، به صورت رسمی اولین بسته الحاقی بازی Sonic Forces را با نام Episode Shadow معرفی کرد که در جریان آن با شخصیت شدو (Shadow the Hedgehog) بازی خواهید کرد. این بسته الحاقی به صورت رایگان در اختیار اشخاصی قرار می‌گیرد که بازی را خریداری کنند (نسخه خریداری‌شده مهم نیست). زمانی که به صفحه خرید بازی Sonic Forces و در ادامه بسته الحاقی Episode Shadow مراجعه می‌کنید، می‌بینید که این بسته الحاقی در واقع Digital Bonus Edition بازی Sonic Forces است و متاسفانه اطلاعات دیگری در دسترس نیست که آیا این بسته الحاقی در آینده و پس از عرضه بازی به صورت جداگانه در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت یا در حالت Digital Bonus Edition باقی می‌ماند.

در توضیحات این بسته الحاقی آمده است:

با خرید Episode Shadow ماجرای گفته‌نشده یک شخصیت منفی را مشاهده خواهید کرد و جدای از آن، با شخصیت Shadow در ۱۰ مرحله مختلف سونیک مدرن بازی خواهید کرد.

در ادامه نوشته شده:

با این بسته الحاقی تجربه‌ای کامل را از پشت پرده داستان به قدرت رسیدن شخصیت منفی بازی به دست خواهید آورد. حال دنیای Sonic the Hedgehog در دستان شما است. به قیام‌کننده‌ها ملحق شوید.

شخصیت Shadow the Hedgehog برای اولین بار در نسخه Sonic Adventure 2 Battle به مخاطبان سونیک معرفی شد. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به گیم پلی شخصیت Shadow the Hedgehog در بسته الحاقی Episode Shadow را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود به آپارات مراجعه کنید

بازی Sonic Forces در تاریخ ۱۶ آبان‌ماه (هفت نوامبر) روی کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده