// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۸

با اطلاعات و ویدئویی از بازی Titanic: Honor and Glory همراه باشید

بازی Titanic: Honor and Glory در اصل یک بازسازی تعاملی از کل کشتی تایتاتیک و هفت روز سفر آن در سراسر اقیانوس اطلس است. اطلاعات و ویدئویی جدید از این بازی منتشر شده که می‌توانید در ادامه آن را از طریق زومجی مشاهده و دانلود کنید.
در حال حاضر ۲۵۰ هزار دلار برای ساخت این بازی سرمایه‌گذاری شده است. بازیکن قادر تا در تمامی نقاط کشتی کاوش کند. همچنین صحنه‌هایی از غرق شدن کشتی نیز در بازی گنجانده شده که کارهای شخصیت‌های کلیدی براساس داستان واقعی حادثه را نشان می‌دهد. بازی‌هایی که حقایق تاریخی را با دقت دوباره بازسازی می‌کنند، می‌توانند جذاب باشند و به بازیکن این آزادی عمل را می‌دهد تا در دنیای بازی جستجو کند. این بازی توسط سازندگان و نویسندگانی ساخته شده است که کاملا از اتفاقات کشتی تایتانیک در سال ۱۹۱۲ میلادی (۱۲۹۰ شمسی) آگاهی دارند. بازی Titanic: Honor and Glory در سبک نقش‌آفرینی اول شخص است که بازیکن در آن باید معمای یک قتل رازآلود را حل کند. 20150221222833-567956.0 تام لینسکی، نویسنده‌ و تولید‌کننده‌ی بازی می‌گوید:
ما تجربه‌ای را خلق کرده‌ایم که دقیقا همان حس و حال بودن در کشتی تایتانیک هنگام سفر و غرق شدن به آن‌ها دست پیدا کند. بازیکنان می‌توانند آزادانه هنگام غرق شدن کشتی در آن پرسه بزنند.
او در ادامه افزود تیم سازنده‌ی بازی قصد دارد تا فاجعه‌ای را روایت کند که باعث گرفتن جان بیش از ۱۵۰۰ نفر شد. انتظار می‌رود این بازی در تاریخ نامعلومی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود.

دانلود ویدئو

نظر شما درباره‌ی این بازی چیست؟ ایده‌ی حادثه‌ی غرق شدن کشتی تایتانیک در قالب بازی ویدئویی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ ما از نظرات خود آگاه سازید. منبع: polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده