// شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰

ویدیو جدید گیم پلی بازی Shadow of War منتشر شد

در ویدیو جدید منتشر شده از بازی Middle-earth: Shadow of War، شاهد گیم‌پلی مرحله فرعی و کشتن یکی از بالروگ‌های بازی هستیم.

بازی Middle-earth: Shadow of Mordor جزو آن دسته از بازی‌هایی است که با اقتباس از دنیای سینمایی ارباب حلقه‌ ها و بازی‌های دیگر توانست به یک اثر موفق تبدیل شود. این نسخه با تمام خوب بودنش نقاط ضعفی نیز داشت و آن هم روند تکراری بود که از اواسط بازی به بعد گریبان‌گیر مخاطب می‌شد.

زمانی که بازی Middle-earth: Shadow of War معرفی شد، اعلام شد که دنیای بازی وسیع‌تر از گذشته خواهد بود و سیستم نمسیس بازی نیز نسبت به گذشته پیشرفت خواهد کرد تا مخاطبان دیگر کمبودها و روند تکراری نسخه‌ پیشین را تجربه نکنند. حال طبق اخبار بازی منتشر شده، شاهد ویدیویی جدید از گیم‌پلی بازی هستیم که روی ایکس‌باکس وان ایکس ضبط شده و یکی از مراحل فرعی بازی را به تصویر می‌کشد.

همچنین در جریان این ویدیو نحوه مبارزه با یکی از بالروگ‌های بازی نیز به تصویر کشیده شده است. یکی از بخش‌های خوب این نسخه ترکیب مبارزه‌های تلیون و سلبریمبور است. زمانی که وارد پایگاه اورک‌ها می‌شوید، می‌توانید ابتدا آن‌ها را علامت‌گذاری کرده و به واسطه‌ی سلبریمبور و قدرتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، به راحتی دشمنان را از پای درآورید.

بازی Middle-earth: Shadow of Mordor در تاریخ ۱۸ مهر (۱۰ اکتبر) روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید این ویدیو ۲۶ دقیقه‌ای را در زومجی تماشا کنید. یکی از نکات جالبی که تجربه‌ی این بازی را بیش از پیش لذت بخش‌ خواهد کرد، ارتباط پایان واقعی بازی با دنیای ارباب حلقه‌ها است.

برای دیدن ویدیو به آپارات مراجعه کنید


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده