// سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

پایان بازی Shadow of War به ارباب حلقه ها مرتبط خواهد بود

بر اساس آنالیز یوروگیمر از بازی Middle-earth: Shadow of War، مشخص شده که پایان این بازی به فیلم ارباب حلقه‌ها مرتبط است.

با اینکه بازی Middle-earth: Shadow of War تا ماه اکتبر میلادی برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه نمی‌شود، اما به لطف سایت یوروگیمر، اطلاعاتی از پایان بازی منتشر شده است.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، داستان Shadow of War پس از نسخه‌ی اول آغاز می‌شود (زمانی که شما تمامی موردور را تحت سلطه‌ی خود گرفتید). حال، سائورون یورش‌هایی را علیه تالیون انجام خواهد داد تا بتواند قلعه‌هایی را که فتح کرده‌اید از دست شما خارج کند. سایت یوروگیمر اعلام کرده که این حملات در مراحل مختلفی انجام می‌شود و رفته رفته، پیروزی در آن‌ها سخت‌تر و سخت‌تر خواهد شد.

در بازی Middle-earth: Shadow of War باید کپچرپوینت‌ها را تا زمانی نگه دارید که وارچیف‌ها را تحت سلطه‌ی خود درآورید یا بکشید. در این زمان می‌توانید قلعه‌های بازی را در اختیار بگیرید و اگر در این راه شکست بخورید، سائورون کنترل آن‌ها را در دست خواهد گرفت و باید آن‌ها را دوباره پس بگیرید. همچنین در این میان احتمال دارد مجبور شوید اورک‌هایی را که به عنوان ارباب قلعه‌ها انتخاب کردید در جریان یک ماموریت آزاد کنید.

حال در این میان اگر بتوانید تمامی مراحل مورد نظر را با پیروزی پشت سر بگذرید، پایان نهایی بازی برای شما به نمایش در می‌آید. یوروگیمر اعلام کرده که پایان اصلی بازی به فیلم ارباب حلقه ها (Lords of the Rings) مرتبط است؛ اما متاسفانه اطلاعات بیشتری حول این پایان منتشر نشده و باید تا تجربه‌ی آن منتظر بمانیم.

از دیگر اخبار بازی Middle-earth: Shadow of War می‌توان به سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی اشاره کرد که هفته‌ی گذشته برادران وارنر، ناشر بازی، اطلاعاتی را از این بخش منتشر کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده