// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار بازی Lego Worlds برای سوییچ مشخص شد

کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار بازی Lego Worlds را برای نینتندو سوییچ اعلام کرد.

بازی Lego Worlds مدتی است که روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شده است. این بازی که در فروردین ماه منتشر شد در سبک Sadnbox طراحی شده است و همانند بازی Minecraft، کاربران در آن به ساخت و ساز می‌پردازند. در همان زمان بخش سرگرمی‌های برادران وارنر اعلام کرد که این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه می‌شود اما به تاریخ انتشار آن اشاره‌ای نکرد. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی تاریخ راه‌یابی آن برای سوییچ مشخص شد.

در این راستا بازی Lego Worlds در تاریخ ۱۴ شهریور ماه (۵ سپتامبر) در آمریکا و در تاریخ ۱۷ شهریور ماه (۸ سپتامبر)‌ برای سوییچ عرضه خواهد شد. کمپانی برادران وارنر این خبر را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرد و همچنین اعلام شد که این بازی با قیمت ۴۰ دلار و به همراه دو بسته الحاقی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اولین بسته الحاقی مربوط به محتوای فضایی می‌شود که دنیای بزرگی را در کره ماه به این بازی اضافه می‌کند. این محتوا در خود ماموریت‌های جدید و مدل‌های جدید برای ساخت و‌ ساز را به این بازی و تنظیمات آن اضافه می‌کند. این DLC هم‌اکنون با قیمت ۴ دلار برای پلتفرم‌های دیگر قابل خرید و دانلود است. سازندگان هنوز به دومین بسته‌ای که قرار است به دست کاربران سوییچ برسد اشاره‌ای نکرده‌اند.

نسخه سوییچ این بازی هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است. همانطور که در بالا اشاره شد این بازی ‌همانند Minecraft طراحی شده است. بازی مذکور هم‌اکنون با قیمت ۳۰ دلار در دسترس کاربران سوییچ است و به‌زودی از سیستم کراس-پلی بین پلتفرم‌ها بهره خواهد برد.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Lego Worlds را تماشا کنید و نظر خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده