// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

بسته الحاقی جدید بازی LEGO Worlds معرفی شد

کمپانی برادران وارنر با انتشار تریلری، بسته الحاقی جدید بازی Lego Worlds را معرفی کرد و تاریخ انتشار نسخه سوییچ این بازی را نیز مشخص کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی استودیو تراولرز تیلز (Traveller’s Tales) و بخش سرگرمی برادران وارنر  اعلام کردند که بازی Lego Worlds به‌زودی میزبان یک بسته الحاقی خواهد شد.

محتوای دانلودی جدید که با نام The Classic Space معرفی شده است شامل مراحل، کاراکتر‌ها، ساختمان‌ها و اتومبیل‌های جدید از دنیای فضایی لگو‌ها می‌شود. برخی از این اتومبیل‌ها شامل Space Buggy ،Cruiser و Mineral Detector می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند دنیای جدیدی را با نام Classic Space Theme World مورد کاوش قرار دهند و همانطور که از اسم آن مشخص است از حال و هوای لگو‌های فضایی کلاسیک برخوردار است.

در ادامه می‌توانید توضیحات DLC جدید را از سوی سازندگان مطالعه کنید:

با محتوای LEGO Worlds Classic Space به دنیایی سفر کنید که هیچ لگویی در آن پا نگذاشته است. دنیای جدید را تحت کاوش قرار دهید و به مراحل جدید و محتوای دیگر آن دست پیدا کنید، جایی که ملاقاتی با لگوی‌های قدیمی خواهید داشت.

دی‌ال‌سی The Classic Space در تاریخ ۱۴ تیر ماه (۵ جولای) با قیمت ۳.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلر جدیدی نیز برای محتوای یاد شده منتشر کردند که انتهای مطلب می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.

علاوه بر معرفی بسته الحاقی جدید، سازندگان اعلام کردند که این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ نیز پورت و در تاریخ نامشخصی از پاییز سال جاری منتشر خواهد شد. کاربرانی که نسخه فیزیکی این بازی را پیش خرید کرده بودند می‌توانند به دو محتوای DLC نسخه پیریمیوم دسترسی پیدا کنند که یکی از آنها Classic Space خواهد بود. اگر کاربران نسخه دیجیتالی این بازی را خریداری کرده باشند، محتوای اضافه در فروشگاه eShop نینتندو قابل خریداری خواهد بود.

سازندگان نسخه سوییچ بازی LEGO Worlds را سال گذشته میلادی به واسطه‌ی توییتی معرفی کردند. همچنین چندی پیش این بازی میزبان یک حالت Sandbox شد.

بازی LEGO Worlds در تاریخ ۱۷ اسفند ماه سال گذشته برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  رایانه‌های شخص ویندوزی منتشر شد.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده