// شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

تریلر هنگام عرضه بتا محدود بازی Escape From Tarkov

استودیو Battlestate Games با انتشار تریلری جدید از بازی Escape From Tarkov، فاز بتای محدود آن را آغاز کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی استودیو بتل استیت گیمز (Battlestate Games) نسخه بتای محدود بازی Escape From Tarkov را در دسترس قرار داد. سازندگان به مناسبت این امر، تریلر جدیدی از این بازی را که در سبک شوتر اول-شخص طراحی شده است، منتشر کردند که محتوای نسخه بتای آن را به نمایش می‌گذارد. بازی مذکور قرار است به طور انحصاری برای رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شود.

بازی Escape From Tarkov از آذرماه سال گذشته فاز آلفای خود را پشت سر گذاشته است که تنها در دسترس کاربرانی بود که نسخه دیلاکس این بازی را خریداری کرده بودند. بتای محدود این بازی برای کاربرانی که نسخه «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) این بازی را در اختیار داشته باشند قابل بازی خواهد بود. به نقل از سازندگان، دعوتنامه‌های نسخه بتای این بازی به‌طور جداگانه برای کاربران ارسال خواهد شد. سازندگان در ادامه در وب‌سایت خود افزودند که ظرف یک هفته، کاربرانی که نسخه Early Access این بازی را در اختیار داشته باشند ایمیلی را از سوی سازندگان دریافت خواهند کرد. همچنین کاربرانی که نسخه Early Access این بازی را زود‌تر خریداری کرده‌ باشند، زودتر از دیگران به نسخه بتای این بازی دست پیدا خواهند کرد.

استودیو بتل‌استیت پس از برگزاری فاز آزمایشی به واسطه‌ی آپدیتی تغییراتی را روی این بازی اعمال کرده است. سازندگان با انتشار توضیحاتی در وب‌سایت، تغییرات یاد شده را با کاربران در میان گذاشتند که به این صورت است:

  •  برقراری تعادل در محیط‌های بازی و اضافه کردن نقاط جدید در نقشه برای جستجو
  • آیتم‌ها، دارو‌ها و تجهیزات کارآمد بیشتر
  • تجهیزات و سلاح‌های بیشتر به همراه تنظیمات بیشتر برای شخصی‌سازی
  • متعادل‌سازی سیستم اقتصاد و بیمه
  • سیستم گفتگو در بازی که برای جستجو و پیدا کردن حریف در نظر گرفته شده است

بازی Escape From Tarkov یک پروژه شوتر و آنلاین است که در آن المان‌هایی از بازی‌های سبک MMO و RPG دیده می‌شود. وقایع این بازی در سرزمینی تخیلی در روسیه به نام تارکوو اتفاق می‌افتد که به تازگی به شهری قرنطینه تبدیل شده است و از دنیای بیرون به دور مانده است. کاربران در این بازی با ورود به نقشه باید به جمع‌آوری منابع بپردازند، با شخصی‌سازی سلاح‌های خود مهارت‌شان را افزایش دهند و به مبارزه با دیگر کاربران بپردازند.

در ادامه می‌توانید تریلر زیبای این بازی را تماشا کنید و نگاهی به درگیری‌ها و محیط‌های آن بیندازید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

برای اطلاع از خبر‌های پیشین مربوط به این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Escape From Tarkov در زومجی مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده