// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲

تریلر جدید بازی The LEGO NINJAGO Movie Video Game با محوریت قابلیت نینجا ها

کمپانی برادران وارنر تریلر جدیدی از بازی The LEGO NINJAGO Movie Video Game منتشر کردند که قابلیت نینجا‌های این بازی را نشان می‌دهد.

بازی The LEGO NINJAGO Movie Video Game ماه گذشته معرفی شد و حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی برادران وارنر در نشست خبری اطلاعات بیشتری را از این بازی منتشر کرد. سازندگان در این راستا تریلر جدیدی از این بازی منتشر کردند که در آن شاهد قابلیت‌های نینجا‌های این بازی بودیم. بازی مذکور در تاریخ ۳۱ شهریور ماه (۲۲ سپتامبر) در آمریکای شمالی و در تاریخ ۱۴ مهر ماه (۶ اکتبر) در اروپا برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر  خواهد شد.

خط داستانی این بازی در مورد شش کاراکتر رزمی‌کار است که با رنگ‌های مختلف در دنیای این بازی حضور پیدا کرده‌اند. کاراکتر‌های این بازی که لوید، مستر، وو، جی، کول، کای و زین نام گذاری شده‌اند، قرار است که شخصیت منفی دنیای این بازی یعنی لورد گارمادون را از بین ببرند و لکشر وی را که کوسه‌های کشنده تشکیل‌ داده‌اند، نابود کنند. همانند همیشه در این بازی شاهد حس طنز‌آمیز لگو‌ ها خواهیم بود که به واسطه‌ی آن قهرمانان بازی قرار است دنیای خود یعنی Ninjago را نجات دهند.

هر کدام از کاراکتر‌های این بازی از حرکات و قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد خود که Ninaglity نام دارد، بهره می‌برند. در کنار روند بازی پلتفرمر و سه‌بعدی نظیر پرش از دیوار‌ها، تریلر جدید ما را با تکنیک‌های نینجا‌ها آشنا کرد. در حالی که برخی از این حرکات، حملات ساده بودند ولی توانستیم نگاهی به تکنیک‌های دیگر نظیر «زنبور نیش‌زن»، «پروانه معلق» و «اژدها هوایی» بیاندزیم که بیشتر ضربات زنجیره‌ای بودند که در هوا یا زمین کاربران می‌توانند روی دشمنان پیاده کنند.

همچنین در تریلر جدید بازی The LEGO NINJAGO Movie Video Game توانستیم نگاهی به سلاح‌های این بازی بیاندزیم که کاربران می‌توانند از آنها استفاده کنند. در این بازی کاربران می‌توانند با در دست گرفتن نانچیکو، شمشیر، نیزه و غیره آنها را ارتقا دهند تا بتوانند آسیب بیشتری به دشمنان وارد کنند و حتی ظاهر و رنگ‌ آنها را نیز تغییر دهند.

از آنجا که فیلم به همراه بازی همزمان در پاییز سال جاری اکران می‌شود، احتمال می‌رود که ماه آینده اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شود. در ادامه می‌توانید تریلر بازی The LEGO NINJAGO Movie Video Game را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده