// جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

بازی جدید The Lego Ninjago معرفی شد

بازی The Lego Ninjago با انتشار یک تریلر معرفی و همچنین اعلام شد که این بازی هم‌زمان با اکران فیلم لگو نینجاگو، عرضه خواهد شد.

یکی از فیلم‌های مورد انتظار دوست داران دنیای لگو، فیلم Lego Ninjago است که در ماه سپتامبر سال جاری اکران خواهد شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی برادران وارنر، اعلام کرد که بازی The Lego Ninjago Movie Video Game که برگرفته از همین انیمیشن است، در دست ساخت بوده و در تاریخ ۳۱ شهریور (۲۲ سپتامبر) روی نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. به عبارتی بازی هم‌زمان با اکران فیلم لگو نینجاگو وارد بازار می‌شود.

در دنیای بازی The Lego Ninjago می‌توانید با شخصیت‌های لوید، نیا، جی، کی، کول، زین و مستر وو در هشت محیط مختلف که برگرفته از محیط‌های فیلم است، بازی کرده و به استاد هنر نینجاگیلیتی تبدیل شوید. از دیگر ویژگی‌های این بازی می‌توان به سیستم ارتقای سطح و خرید قابلیت‌های مختلف نظیر دویدن روی دیوار اشاره کرد و برای مبارزه با لرد گارمادون، شخصیت منفی بازی، از قدرت Spinjitzu استفاده کرده و با نابود کردن ارتش وی، سرزمین نینجاگو را نجات دهید.

تام استون، مدیرعامل استودیو تی‌تی‌ گیمز، در این باره می‌گوید:

بهبود حرکات به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بازیکنان بتوانند به راحتی در دنیای نینجاگو حرکت کرده، حس و حال یک نینجای واقعی را پیدا کرده و توانایی‌های خود را بهبود بخشند.

در انتها مشخص شد که هر هشت محیط بازی، شامل یک سری چالش‌های دوجو می‌شود که در جریان آن باید با دشمنانی مبارزه کنید که مدام به تعداد آن‌ها اضافه خواهد شد. از طرفی بازی دارای حالت چند نفره محلی است که بازیکنان تا سقف چهار بازیکن در چهار حالت مختلف می‌توانند به صورت اسپلیت اسکرین با یکدیگر مبارزه کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را در زومجی تماشا کنید

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده