// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

تریلر گیم پلی بازی NHL 18 ویژگی های جدید آن را نشان می‌دهد

کمپانی EA Sports تریلری از بازی NHL 18 منتشر کرد که محتوای جدید آن را که شامل تکنیک‌های نو می‌شود، نشان می‌دهد.

بر طبق تازه‌ترین اخبار بازی، بخش ورزشی الکترونیک آرتز (EA Sports) تریلر جدیدی از بازی NHL 18 منتشر کرد. این تریلر نتایج کار توسعه‌دهندگان روی محتوای جدیدی که قرار است طرفداران در نسخه آینده ببینند، را نشان می‌دهد. این محتوای جدید شامل تکنیک‌های جدید «دِک کردن»، مهارت جدید دفاعی به واسطه چوب هاکی، حالت جدید EASHL و بهبود هوش‌ مصنوعی می‌شود.

سازندگان تکنیک‌های تازه‌ای را در نسخه جدید سری بازی‌های NHL جای داده‌اند که شامل حرکاتی برای رد کردن توپ از بین پا‌های حریف می‌شود. همچنین تکنیک «دک کردن» که در بالا به آن اشاره شد به کاربران اجازه می‌دهد که مسیر حرکت حریفان را به واسطه فریب دادن تغییر دهند. تکنیک جدید دفاعی نیز به کاربران اجازه می‌دهد که دک کردن حریفان را متوجه شوند و با آنها مقابله کنند. حرکات «پوک کردن» را هم‌اکنون در نسخه جدید می‌توان با استفاده از چوب هاکی هدف‌گیری کرد.

سازندگان همچنین از پیشرفت هوش مصنوعی در NHL 18 نیز صحبت کردند. به نقل از سازندگان، حریفان و همچنین هم‌تیمی‌های شما از تکنیک‌های جدید که در بالا به آنها اشاره شد، استفاده می‌کنند. در انتها سازندگان از حالت جدید EASHL رونمایی کردند که گویا برای بازیکنان کارکشته در نظر گرفته شده است.

بازی NHL 18 در تاریخ ۲۴ شهریورماه (۱۵ سپتامبر) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید و بیشتر با محتوای جدید آشنا شوید.

| |

در خبر‌های دیگر می‌توانید تیزر رسمی بازی NHL 18 را به همراه تریلری دیگر که اطلاعاتی از این بازی را برملا می‌کند، تماشا کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده