// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

تریلر داستانی جدید بازی Past Cure منتشر شد

استودیو Phantom 8 تریلر داستانی جدیدی از بازی Past Cure که از فیلم Inception الهام گرفته شده است، منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی استودیو آلمانی فانتوم 8 (Phantom 8) تریلر داستانی جدیدی از پروژه خود یعنی بازی Past Cure که قرار است برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  رایانه‌های شخص ویندوزی عرضه شود، منتشر کرد.

بازی Past Cure از فیلم Inception ساخته کریستوفر نولان الهام گرفته شده است و شبا‌هت‌هایی نیز به بازی Heavy Rain دارد. خط داستانی بازی در مورد سربازی به نام «لن» است که به دنباله مردی است که به اون خیانت کرده و وی را سال‌ها در زندانی در اروپا حبس کرده است، جایی که وی را به عنوان جسمی برای آزمایش در نظر گرفته‌ بودند.

حبس شدن لن سال‌ها در این زندان وی را تغییر داده است، طوری که او هم اکنون به قابلیت‌های قدرتمنی مجهز شده است که به او اجازه می‌دهد به واسطه‌ی ذهن خود اجسام را حرکت دهد و همچنین به ذهن انسان‌ها دست پیدا کند.

لن به کمک برادر خود یعنی مارکوس و مامور مخفی سوفیا به دنبال مردی که این بلا‌ها را به سر او آورده، می‌روند. در طی سفر خود لن با عوامل زیادی همچون کارتل‌های اروپایی و همچنین دشمنانی که به نظر می‌رسند به این دنیا تعلق ندارند، روبرو می‌شود.

بازی Past Cure برای کنسول‌های یاد شده عرضه خواهد شد و هم‌اکنون تاریخ انتشاری برای آن مشخص نشده است اما در ادامه می‌توانید تریلر داستانی این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد آن با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده