// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

بازی Lethis – Daring Discoverers معرفی شد

استودیو Triskell Interactive با انتشار تریلری بازی اکتشاف محور Lethis – Daring Discoverers را برای رایانه‌های شخصی معرفی کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو تریسکل اینتراکتیو (Triskell Interactive) بازی جدید خود را که در سبک علمی‌ تخیلی و کاوش محور طراحی شده است، با نام Lethis – Daring Discoverers برای رایانه‌های شخصی ویندوزی معرفی کرد.

از دیگر آثار استودیو تریسکل می‌توان به بازی Lethis: Path of Progress اشاره کرد که در سبک شهر‌سازی طراحی شده بود و در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. گفتنی است که  این بار سازندگان بازی جدید خود را با مکانیزم‌های مشابه اما در سبک متفاوت توسعه داده‌اند.

در ادامه می‌توانید توضیحات سازندگان را پیرامون ویژگی‌‌ها و گیم‌پلی بازی مطالعه کنید.

بازی Lethis Daring Discoverers یک اثر اکتشاف محور است که کاربران در این بازی به جای یکی از پنج ماجراجو به دنبال آثار باستانی فرازمینی می‌روند. در طی بازی شما با انتخاب تصمیات مختلف گیم‌پلی خود را پیش می‌برید، طوری که کوچکترین اشتباه می‌تواند تمام زحمات شما را نقش بر آب کند. دانشجویان حاضر در بازی تکنیک جدیدی در دنیای خود اختراع کرده‌اند که «شبیه‌ساز» نام دارد.

ویژگی‌های بارز بازی Lethis – Daring Discoverers از این قرار است:

  • فضا‌پیما خود را بسازید و به جستجو در سیارات جدید بروید
  • تمدن‌های جدید را پیدا کنید و زبان آنها را فرا گیرید و معما‌های دنیای آنها را حل کنید و آیتم‌های باستانی را پیدا کنید
  • شخصیت خود را از پنج ماجراجوی دوست‌داشتنی و قابل بازی انتخاب کنید
  • تصمیمات سفر خود را با دقت انتخاب کنید

بازی Lethis – Daring Discoverers در تاریخ نامشخصی از ماه جاری میلادی (اردیبهشت- خرداد ماه) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر می‌شود. ضمن اعلام این خبر سازندگان تریلری از آن منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را دانلود و تماشا کنید و نظرات خود را در این مورد با ما در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده