// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

بازی Valhalla Hills – Definitive Edition برای کنسول های نسل هشتم منتشر شد

استودیو Funatics Games با انتشار تریلری بازی Valhalla Hills – Definitive Edition را برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو فانتیکس گیمز (Funatics Games) اعلام کرد که بازی Valhalla Hills – Definitive Edition برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4  منتشر شده است. ضمن اعلام این خبر تریلر هنگام عرضه آن نیز منتشر شد.

نسخه Definitive Edition این بازی سال گذشته معرفی شد و قرار بود در تاریخ ۱۲ دی ماه سال گذشته منتشر شود که طبق اعلام سازندگان تاریخ انتشار آن تغییر کرد و در لحظه آخر تاخیر خورد. نسخه یاد شده شامل بسته‌های الحقی The Sand of the Damned و Fire Mountains می‌شود که نقشه جدید Dwarf Cave نیز ضمیمه آن شده است.

اگر برای اولین باز است که نام بازی Valhalla Hills – Definitive Edition به گوشتان می‌خورد در ادامه می‌توانید توضیحات سازندگان را پیرامون داستان و ویژگی‌های آن مطالعه کنید.

valhalla hills

در این بازی کاربران در نقش لکو، جوان‌ترین پسر اُدین قرار می‌گیرند، کسی که به دلیل لغو دستور پدر وی، به دنیای میدگارد تبعید شده است. این بازی بیشتر بر روی ساخت و ساز تمرکز دارد  تا اینکه غارت کردن آن‌ها. کاربران در این بازی خود را دور از خانه پیدا می‌کنند جایی که با گروهی خشمگین سفر خود را آغاز می‌کنید. اُدین به مردمان خود پشت کرده است و مقصر این امر شما هستید. حال وظیفه شما و گروهتان رسیدن به جلال آسمانی است، جایی که تصمیمات خود را می‌گیرید.

با همراهان خود به سرزمین‌های Valhalla Hills سفر کنید و خود‌تان را به پورتال جادویی برسانید، جایی که شما را پیش خدایان بزرگ می‌برد. سفری سخت در انتظار شما است، با وایکینگ‌ها به دنبال بقای خود باشید تا بتوانید به هدف نهایی خود برسید.

مهارت‌های خود را در ساخت و ساز به چالش بکشید چرا که این امر می‌تواند از وایکینگ‌های شما محافظت کند. شاید وایکینگ‌ها و نیرو‌های شما بسیار قدرتمند باشند اما با این حال نیاز به مراقبت دارند، پس آنها را به زره‌ و سلاح‌های مختلف مجهز کنید. شما هدایت واکینگ‌ها را غیر مستقیم در دست می‌گیرید، طوری که دستورات شما به طور کلی روی آنها اعمال می‌شود تا اینکه بخواهید دستورات خود را روی واحد‌های خاص اجرا کنید، بر این اساس آنها روزمره به کار‌های خود می‌پردازند. مردمان خود را به کار بگیرید تا بتوانید منابع و آذوقه کافی را برای آنها جمع‌آوری کنید. این بازی از گرافیک سه‌بعدی بهره می‌برد که به صورت هنری و زیبا به واسطه‌ی موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 طراحی شده است. بازی Valhalla Hills دارای چرخه روز و شب است.

نسخه Definitive Edition بازی Valhalla Edition هم اکنون برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخص ویندوزی در دسترس است. در ادامه می‌توانید با تماشا کردن تریلر نگاهی به دنیا و گیم‌پلی این بازی داشته باشید و نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده