// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۷

عبور کاربران بازی Neverwinter از مرز ۱۵ میلیون نفر

استودیو Cryptic با انتشار تریلری اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی نقش‌ آفرینی Neverwinter از مرز ۱۵ میلیون کاربر عبور کرده است.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی پرفکت ورلد (Perfect World) و استودیو کریپتیک (Cryptic) اطلاعات جدیدی پیرامون تعداد بازیکنان بازی Neverwinter، سبک MMORPG، منتشر کردند.

Neverwinter که از بازی رومیزی Dangeons & Dragons الهام گرفته است هم اکنون در بیش از ۱۱۰ کشور قابل دسترس است و تعداد بازیکنان این بازی هم‌اکنون از ۱۵ میلیون کاربر عبور کرده. بازی مذکور هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخص ویندوزی در دسترس است.

یون ایم، معاون ارشد حاضر در استودیو کریپتیک، پس از رسیدن به این موفقیت اعلام کرد که از این امر بسیار خوشحال است چرا که پیش‌تر شروع موفقیت آمیزی با این بازی نداشته‌اند. او می‌گوید:

این امر یک دست‌آورد بسیار بزرگ برای کمپانی پرفکت ورلد و استودیو کریپتیک به شمار می‌رود. بازی Neverwinter پس از آغاز فاز بتای خود بسیار گسترده‌تر شده و کاربران بیشتری را به خود جلب کرده است. مشتاق هستیم که به زودی محتوای بیشتری را در دسترس دوست‌داران این بازی قرار دهیم.

در خبر‌های دیگر مربوط به این بازی، چندی پیش این بازی رایگان میزبان بروزرسانی‌ای شد که می‌توانید اینجا از جزئیات آن با خبر شوید.

بازی Neverwinte در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است. ضمن اعلام این خبر تیم توسعه به مناسبت این دست‌ آورد بزرگ تریلری از این بازی منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را دانلود و تماشا کنید:

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده