// شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

بروزرسانی جدید بازی رایگان Neverwinter منتشر شد

استودیو Cryptic با انتشار تریلری، بروزرسانی جدید بازی نقش‌ آفرینی Neverwinter را با نام The Cloaked Ascendancy منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی پرفکت ورلد (Perfect World) و استودیو کریپتیک (Cryptic) اعلام کردند که بروزرسانی جدید بازی Neverwinter با نام The Cloaked Ascendancy برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت. محتوای جدید که محیط‌ها و کمپین‌های جدید را به این بازی MMORPG اضافه می‌کند، بهمن ماه برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود.

در ادامه می‌توانید از داستان، حالت‌ها و آیتم‌های آپدیت جدید بازی Neverwinter با خبر شوید:

داستان جدید در شهر Neverwinter اتفاق می‌افتد، جایی که مراسم Storm king’s Thunder برای قهرمانی که در منطقه River District کشته شده است، برگزار شده است. اما این جشن به دست نیرو‌های اهریمنی که توسط گایریون رهبری می‌شود و از Far Realm به این شهر پاگذاشته‌اند، مختل می‌شود. ماموریت و منطقه جدید که The River District نام دارد، مراحل جدیدی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. حالت‌های جدید اسکیرمیش را به پایان برسانید و  در سیاه‌چال‌های جدید به جنگ با جادوگران بروید.

ویژگی‌های بروزرسانی The Cloaked Ascendancy این قرار است:

  • منطقه ماجراجویی جدید: به منطقه جدید River District  سفر کنید، جایی که به دست نیرو‌های اهریمنی اشغال شده است.
  • ماموریت جدید: منطقه River District را از دست دشمنان خود پس بگیرید و آن را به دست مالکان اصلی آن برسانید.
  • سیاه‌چال‌ Spellplague Caverns: منطقه‌ای که کاربران نبرد خود را با اعضای  نیرو‌های اهریمنی یعنی Cloaked Ascendancy آغاز می‌کنند. پس از از بین بردن دشمنان و به اتمام رساندن مراحل می‌توانید از آیتم‌ها و لوت‌های آن بهره ببرید.
  • حالت اسکیرمیش جدید: حالت The Illusionist’s Gambit دو چالش ساده و سخت را در دسترس کابران تازه‌ وارد و حرفه‌ای قرار می‌دهد. تمامی تنظیمات، دشمنان و چالش‌ها در راند‌های بعدی به طور خودکار تغییر می‌کند که این امر می‌تواند تجربه‌ای جدید برای کاربران قرار دهد.
  • سلاح‌های جدید: کاربران پس از بین بردن ساحران Cloaked Ascendancy می‌توانند ۴ سلاح جدید را که Mirage ،Fey ،Lifeforged و Aboleth نام دارند، از آن خود کنند.

بازی  Neverwinter هم اکنون به طور رایگان برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر بروزرسانی The Cloaked Ascendancy را دانلود و تماشا کنید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده