// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

بازی رایگان Brawlhalla برای پلی استیشن 4 تایید شد

استودیو Blue Mammoth Games با انتشار تریلری، تاریخ انتشار و آغاز فاز بتای بازی مبارزه‌ای Brawlhalla را برای پلی‌استیشن 4 مشخص کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو بلو ماموث گیمز (Blue Mammoth Games) اعلام کرد که Brawlhalla، بازی پلتفرمر-مبارزه‌ای رایگان‌اش، تابستان سال جاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. بازی مذکور هم‌اکنون از طریق «دسترسی پیش از موعدِ» (Early Access) استیم برای کاربران رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک در دسترس است و نسخه نهایی آن به همراه نسخه کنسولی در دسترس قرار خواهد گرفت.

سازندگان در ادامه اعلام کردند که ثبت‌نام فاز بتای محدود به‌زودی برای نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Brawlhalla برگزار می‌شود. کاربرانی که در فاز بتای این بازی شرکت کنند، پس از عرضه نسخه رسمی آن از مزایایی بهره‌مند می‌شوند. بر این اساس، یک آواتار داخل بازی با نام «من بتا رو بازی کردم» و یک قهرمان به کاربران تعلق می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید توضیحات صفحه استیم بازی Brawlhalla را مطالعه کنید و از محتوای آن باخبر شوید.

Brawlhalla یک بازی است که بزرگترین مبارزان را در منطقه‌ای رها می‌کند تا بتواند بهترین جنگجو را از میان آن‌ها انتخاب و پیروز جنگ را مشخص کند. تمامی مسابقات این بازی، مهارت‌های شما را در سرعت و قدرت به چالش می‌کشد.

قهرمانان Brawlhalla به بهترین سلاح‌ها و گجت‌ها مجهز شده‌اند. مبارزان این بازی به سلاح‌هایی همچون شمشیر‌، تبر‌، چکش، لنس‌های موشک انداز و غیره دسترسی دارند. هر کدام از این سلاح‌ها روند بازی منحصربه‌فردی را برای شما به ارمغان می‌آورد. گجت‌هایی نظیر مین‌، بمب و خار‌ می‌تواند آسیب‌هایی جدی را به حریفانتان وارد کند.

مسابقات رده‌بندی آنلاین یک در مقابل یک، رده‌بندی دو در مقابل دو، بخش آزاد آنلاین (Free for All) تا چهار بازیکن، هشت بازیکن در تیم‌های چهار در مقابل چهار، بخش Local آزاد، بخش Local سفارشی‌شده، بخش آفلاین تک‌نفره در مقابل‌ بات‌ها (در سه مسابقه مجزا)، حالت‌های فرعی نظیر Brawlball و Bombsketball و همین‌طور مسابقات آنلاین که آخر هفته‌ها برگزار می‌شود، از دیگر ویژگی‌های این بازی به شمار می‌رود.

به نقل از تیم توسعه‌دهنده، این بازی همیشه به صورت کاملا رایگان باقی خواهد ماند و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای می‌توانید در تمامی مبارزات شرکت کنید و از محتوای آن لذت ببرید.

ضمن اعلام این خبر، تریلری از این بازی منتشر شد که در آن می‌توانید نگاهی به گیم‌پلی این بازی بیاندازید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده