// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵

تریلر جدید بازی Micro Machines World Series منتشر شد

استودیو Codemasters با انتشار تریلر جدید، حالت Battle Modes  بازی  Micro Machines World Series را معرفی کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کدمسترز تریلر جدیدی از بازی Micro Machines World Series منتشر کرد که گیم‌پلی این بازی را در حالت‌ Battle Modes به نمایش می‌گذارد.

به نقل از استودیو کدمسترز، حالت‌ Battle Modes که حداکثر از ۱۲ بازیکن به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند، به کاربران اجازه می‌دهد به صورت آنلاین با دوستانشان و حریفان به رقابت بپردازند. حالت جدید Battle Modes شامل سه حالت Capture the Flag، حالت Territory و همچنین مسابقات ۶ در مقابل ۶ می‌شود.

حالات جدید را می‌توان در ۱۵ نقشه مختلف تجربه کرد، از این نقشه‌ها می‌توان به The Laser Lab، Buzzsaw Battle و Hungry Hungry Hippos اشاره کرد.  کاربران می‌توانند ماشین‌شان را از بین ۱۲ اتومبیل موجود انتخاب کرده و شخصی‌سازی کنند. از اتومبیل‌های این بازی می‌توان به Spy Car، Hover Craft و Monster Truck اشاره کرد که هر کدام از قدرت و سلاح‌های منحصر به فردی بهره می‌برند. همچنین برای تمامی اتومبیل‌های این بازی پوسته‌ها (Skin) و تانت‌‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

همچنین اعلام شده که حالت‌هایی از نسخه‌های قبلی بازی Micro Machines World Serie به این بازی اضافه می‌شود که شامل حالت Race و Eliminations می‌شود. دو حالت یاد شده را می‌توان هم به صورت آنلاین و هم به صورت محلی Local تا حداکثر چهار کاربر تجربه کرد.

بازی Micro Machines World Series قرار است در تاریخ ۲ تیر ماه (۲۳ ژوئن) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را دانلود و تماشا کنید:

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده