// دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

تمرکز روی حالت‌های محبوب MLB The Show 17 در دو تریلر جدید بازی

استودیو SIE San Diego  دو تریلر جدید از بازی ورزشی MLB the Show 17 منتشر کرد که حالت‌های محبوب این بازی را به نمایش می‌گذارد.

بر طبق اخبار بازی منتشر شده، استودیو سونی سن دیگو دو تریلر جدید از بازی شبیه سازی بیسبال MLB the Show 17 منتشر کرد که بر روی دو حالت پر طرفدار این بازی تمرکز دارد.

اولین تریلر که شاهد حضور بازیکن آرون سانچز از تیم تورونتو بلو جیز هستیم، حالت جدید Franchise Mode و تغییراتی که بر روی آن اعمال شده را به نمایش می‌گذارد. هم اکنون حالت جدید به کاربران اجازه می‌دهد که به واسطه بخش Quick Manage مسابقه‌ای را در کمتر از ۵ دقیقه تجربه و به اتمام برسانند. همچنین در بخش تنظیمات بخش Critical Situation دیده می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد که صحبت‌هایی را با مربیان در حین بازی داشته باشند که گویا بر روی نتیجه بازی نیز تاثیر بسزایی دارد.

دومین تریلر بخش Road to the Show را به تصویر می‌کشد که شاهد حضور یکی دیگر از بازیکنان معروف این ورزش یعنی جاستین ترنر از تیم لس آنجلس داجرز هستیم. این تریلر بیشتر بر روی بخش طراحی ظاهری ورزشکاران تاثیر دارد که به طور مثال می‌بینیم که این بار بازیکن ترنر با ریش در بازی حضور دارد. همچنین تنظیمات جدید در بخش گفتگو‌ها در بازی گنجانده شده  که به کاربران اجازه می‌دهد زمان گفتگو آنها با مربیان یا مدیر برنامه ورزشی را مشخص کنند. جمله و شعار امسال بخش Road to the Show «مسیر خود را هموار کنید» است. از آنجا که استودیو سونی سن دیگو قصد دارد کاربران نسبت به گذشته انتخاب‌های بیشتری در این بازی داشته باشند. بر این اساس اعلام کرد که تنظیمات جدید گفتگو در این راستا در بازی اضافه شده است.

در ادامه می‌توانید دو تریلر جدید را دانلود و تماشا کنید و نگاهی بیشتر به تغییرات جدید این بازی بندازید. بازی MLB the Show 17 هم اکنون به صورت انحصاری برای کاربران پلی‌استیشن 4 در دسترس است.

تریلر حالت  Franchise Mode

| |

تریلر حالت Road to the Show

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده