// جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

تصویر روی جلد و تاریخ انتشار MLB The Show 17 مشخص شد

کمپانی سونی تصویر روی جلد و تاریخ انتشار بازی MLB The Show 17 را مشخص کرد.

همان‌طوری که پیش از این اعلام شده بود، امروز استودیو سونی سن‌دیگو از تصویر روی جلد بازی بیسبال MLB The Show 17 رونمایی و تاریخ انتشار این بازی را مشخص کرد. بر‌طبق تصمیم کمپانی سونی، کن گریفی جونیور که تجربه بیش از دو دهه حضور در لیگ بر‌تر بیسبال ایالات متحده آمریکا را در کار‌نامه دارد، بر روی جلد بازی MLB The Show 17 حضور خواهد داشت که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید:

MLB The Show 17

کن گریفی جونیور در سال ۱۹۸۷ بهترین بازیکن لیگ برتر بیسبال آمریکا لقب گرفته و با دریافت ۹۹٫۳۲ درصد آرا که به واسطه آن رکورد با‌لا‌ترین میزان رای نیز به نام او ثبت شده است، به عضویت تالار مشاهیر این لیگ در‌آمد. بازی MLB The Show 17 در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۷ (۸ فروردین ۱۳۹۶) به صورت انحصاری بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. تغییرات و ویژگی‌های جدید گیم‌پلی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، با این حال کمپانی سونی در توصیف این بازی از جمله «واقعی‌ترین و بهترین تجربه بیسبال بر روی کنسول‌ها» استفاده کرده است. همچنین این کمپانی به این نکته اشاره کرده که دواز‌دهمین بازی سری MLB: The Show «عناصر فعلی گیم‌پلی را بهبود بخشیده» و زمینه تجربه شخصی و متفاوت بازیکنان را فراهم خواهد کرد.

نتیجه همکاری گیم‌استاپ و سونی ارائه نسخه ویژه‌ای از بازی MLB The Show 17 به نام Hall of Fame در این خرده‌فروشی است. از بین محتویات این نسخه که با قیمت ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد، می‌توان به کلاه New Era، یازده هزار Stubs، قاب فلزی و ۳۱ تم پلی‌استیشن 4 اشاره کرد. علاوه بر این کمپانی سونی نیز نسخه Digital Deluxe را با قیمتی مشابه به فروش می‌رساند که وجه تمایز آن با نسخه Hall of Fame، عدم وجود آیتم‌های فیزیکی در این نسخه است. تمامی محتویات هر دو نسخه مذکور را در زیر مشاهده می‌کنید:

MLB The Show 17

نسخه دیگری که کمپانی سونی برای بازی MLB The Show 17 در نظر گرفته است، MVP نام داشته و ۷۰ دلار قیمت دارد. در این نسخه قاب فلزی مخصوصی به همراه برخی از محتواهای دیجیتالی دو نسخه Hall of Fame و Digital Deluxe در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. شهریور ماه اعلام شد که تعدادی از کارمندان استودیو‌های سن دیگو و لندن سونی اخراج شدند، با این حال اعضای تیم سازنده MLB The Show 17 بدون تغییر مانده و تعداد نیروی آن‌ کاهش نیافته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده