// دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

تاریخ انتشار بازی Man O’ War: Corsair مشخص شد

استودیو Evil Twin Artworks با انتشار تریلری تاریخ انتشار نسخه رسمی بازی Man O’ War: Corsair را مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو ایوِل تویین آرت‌ورکز (Evil Twin Artworks) اعلام کرد فاز دسترسی پیش از موعد (Early Access) بازی Man O’ War: Corsair به اتمام رسیده است و این بازی به طور رسمی در تاریخ ۳۰ فروردین ماه (۱۹ آوریل) برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

manowar

بازی Man O’ War: Corsair اولین بار از طریق سیستم Early Access استیم توانست اردیبهشت سال گذشته برای رایانه‌های شخصی منتشر شود و شباهتی با بازی Warhammer نیز دارد. جیمز کرول، کارگردان این بازی، درمورد دلیل باقی ماندن طولانی مدت این بازی در سیستم Early Access، نوشت:

بعید می‌دانسیتم که بازی را از این گسترده‌تر کنیم ولی جامعه کاربری فوق‌العاده آن قدر به ما انگیزه دادند و از ما پشتیبانی کردند که باعث شد بازی را در نهایت خیلی عمیق‌تر و درگیر‌کننده‌تر از چیزی که انتظار داشتیم، توسعه دهیم.

در ادامه ناشر بازی در مورد مراحل پیشرفت این بازی در فاز Early Access نوشت:

بازی Man O’ War: Corsair هم اکنون دارای بندر‌های قابل جستجو، مسابقات و شخصیت‌های جدید است. همچنین در سوی دیگر هیولا‌های دریایی و نبرد‌های دریایی بیشتری در بازی گنجانده شده است. مواردی که به آنها اشاره شد از ویژگی‌هایی است که پس از اتمام فاز Early Access در نسخه نهایی در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

کارگردان این بازی در ادامه افزود:

وقتی نسخه Early Access بازی Man O’ War: Corsair منتشر شد ما توانستیم احساس همکاری خود را با طرفداران احساس کنیم. ما بسیار خوشحال هستیم که توانستیم به جامعه کاربری و خودمان اطمینان کنیم و این راه را پیش بگیریم.

mano war

در ادامه می‌توانید توضیحات ناشر این بازی پیرامون داستان و ویژگی‌های بازی Man O’ War: Corsair را مطالعه کنید.

بازی Man O’ War: Corsair یک اثر ماجراجویی سوم شخص است که از بازی رو میزی Man O’ War، ساخته کمپانی Games Workshop الهام گرفته است و شما را به دنیای نبرد‌ها دعوت می‌کند. کاربران بازی را در نقش کاپیتان امپراطوری Champion of Choas تجربه می‌کنند. در سفر خود به سوی اقیانوس‌های بزرگ Great Westerm با دشمنان خود مبارزه می‌کنید و به جستجوی بندر‌گاه‌ها می‌روی و در نهایت با انجام مبادلات  منابع خود را افزایش دهید. پس هدایت کشتی خود را در دست بگیرید و دشمنان خود را از بین ببرید.

کاربران در بازی Man O’ War: Corsair با قاره‌های زیادی مواجه می‌شوند که در آنها از موجودت افسانه‌ای تا هیولا‌های دریای پیدا می‌شوند.

در ادامه می‌توانید تریلر روز انتشار بازی Man O’ War: Corsair را دانلود و تماشا کنید.

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده