// جمعه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

اولین تریلر بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series

کمپانی تل‌تیل گیمز اولین تریلر بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series را منتشر کرد.

یکی از بازی‌های که در مراسم The Game Awards 2016 معرفی شد، جدید‌ترین بازی کمپانی Telltale Games یعنی بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series بود. حال با استناد به جدید‌ترین اخبار بازی، این کمپانی اولین تریلر بازی مذکور را منتشر کرد.

در این تریلر شخصیت‌های استار‌-‌لرد، گامورا، درکس، راکت و گروت را مشاهده می‌کنید که قدم در راه ما‌جراجویی متفاوتی نسبت به فیلم‌های Guardians Of The Galaxy گذاشته‌اند. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که گروه نگهبانان کهکشان «شی‌ای با قدرت توصیف‌ناپذیر» پیدا می‌کنند و یک نیروی شیطانی قصد دارد آن را بدست آورد. اولین تریلر بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series را در زیر تماشا می‌کنید:

| |

اپیزود اول بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series با نام Tangled Up In Blue در تاریخ ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) منتشر خواهد شد. این اپیزود با قیمت پنج دلار به فروش خواهد رسید و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۲ می (۱۲ اردیبهشت) با پرداخت ۳۰ دلار نسخه فیزیکی بازی را خریداری کنند. پیش از این صدا‌پیشه‌های پنج عضو گروه نگهبانان کهکشان معرفی شدند که نولان نورث (صدا‌پیشه شخصیت نیتن دریک در سری Uncharted) به عنوان صداپیشه راکت و آدام هرینگتون (صدا‌پیشه شخصیت بیگ‌بی وولف در بازی The Wolf Among Us) به عنوان صداپیشه گروت، بیش از دیگران به چشم می‌آیند. 

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2، به عنوان دومین اقتباس سینمایی مجموعه Guardians of the Galaxy در ماه می (اردیبهشت تا خرداد) اکران خواهد شد. مدتی پیش جدید‌ترین تبلیغ تلویزیونی این فیلم منتشر شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده