// جمعه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Figment با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو Bedtime Digital Games با انتشار تریلری بازی Figment را برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها معرفی کردند.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو دانمارکی بِد‌تایم دیجیتال گیمز (Bedtime Digital Games) تریلر جدیدی از محصول جدید این استودیو منتشر کرد که یک بازی اکشن ماجراجویی موسیقی‌ محور است. بازی Figment قرار است تابستان سال جاری برای رایانه‌های شخصی، مک و به گفته سازندگان برای کنسول‌ها نیز منتشر می‌شود.

اگر برای اولین بار است که نام بازی Figment به گوشتان می‌خورد در ادامه می‌توانید توضیحات سازندگان پیرامون داستان و ویژگی‌های آن را مطالعه کنید.

هدایت قهرمان ما یعنی «داستی» را بر عهره بگیرید و با دوست همیشه خوشبین او یعنی «پایپر» سفر خود را آغاز کنید. سفر قهرمان‌های ما در مغز یک انسان به وقوع می‌پیندد جایی که معما‌های مختلفی در جلوی راه آنها گذاشته شده است. وظیفه شما مبارزه با عوامل تاریکی و کابوس در مغز انسان است تا بتوانید احساس شجاعت را به آن برگردانید. بازی Figment یک اثر اکشن ماجراجویی موسیقی محور است که در دنیای تفکرات یک انسان اتفاق می‌افتد. دنیای فانتزی و سورئالی که از تفکرات و خاطرات مختلف یک انسان تشکیل شده است که در ذهن‌هایمان به گوش می‌خورد. مغزی که کاربران در آن حضور پیدا می‌کنند طی سال‌های اخیر آرامش و سکوت بر آن فرماروایی می‌کرد اما پس از اتفاقات ناگوار آرامش این ذهن به هم ریخته است و کابوس‌ها در قالب موجوداتی، سراسر آن را پوشانده‌اند. تنها امید قهرمان بد اخلاق ما یعنی داستی استفاده از صدا‌ها و افکار گذشته این ذهن است تا بتواند با موجودات پلید مبارزه کند.

ویژگی‌های برتر بازی Figment عبارت است از:

  • سفر در دنیای هنری و نقاشی شده
  • به جنگ با عنصر‌های ترس بروید و هیولای آنها یعنی کابوس را نابود کنید
  • معما‌های خود را با شخصیت‌های این بازی حل کنید و به جنگ با دشمنان بروید
  • با سفر در مراحل مختلف از موسیقی‌های منحصر به فرد آن لذا ببرید

هنوز قیمت بازی Figment مشخص نشده است اما در ادامه می‌توانید تریلر جدید منتشر شده را به همراه تعدادی عکس تماشا و دانلود کنید:

| |

figment


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده