// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تریلر بازی Horizon Zero Dawn با محوریت سیستم ساخت آیتم

در تریلر جدید بازی انحصاری Horizon Zero Dawn می‌‌توانیم نگاهی به سیستم ساخت و ساز بازی داشته باشیم.

پلی‌استیشن تریلر دیگری را از Horizon Zero Dawn، بازی انحصاری بعدی پلی‌استیشن 4 منتشر کرده است. در این تریلر شاهد نمایش قابلیت‌های سیستم کرفتینگ یا ساخت آیتم بازی‌ هستیم.

جان گنزالس و متیس دیونگ، دو خالق بازی Horizon Zero Dawn از استودیوی گوریلا گیمز در تریلر جدید توضیحاتی را پیرامون نحوه‌ی تغییر پوشش و سلاح‌های الوی (Alloy) ارائه می‌دهند. در حالی که بازی Horizon Zero Dawn در مجموع یک بازی نقش‌آفرینی است، تیم توسعه‌ می‌خواستند تا بازیکنان احساس پیشرفت در جریان بازی را به خوبی حس کنند. علاوه‌بر این، در این تریلر ویژگی‌ «Quick Craft» یا ساخت سریع برجسته شده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به منوی بازی با سرعت برای ساخت آیتم مورد نیاز در میانه‌ی نبرد اقدام کنند.

بازی Horizon Zero Dawn به‌دنبال دریافت نقد‌ها و امتیازات مثبت از منتقدین صنعت گیم‌ در سراسر جهان، از هفته‌ی گذشته به یکی از موضوعات مهم مورد بحث در صنعت گیم‌ تبدیل شده است. شما می‌توانید تریلر این بازی را با تمرکز برروی امتیازات در زومجی مشاهده کنید. از دیگر اخبار بازی، اخیرا فیل اسپنسر و رییس استودیوی بایوور به تمجید پرداخته‌اند.

بازی در تاریخ ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند)‌ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

| |

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده