نویسنده: آراییس نظریان
// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

تریلر جدید بازی Paint The Town Red منتشر شد

استودیو South East Games تریلر جدید بازی Paint the Town Red را به همراه بروزرسانی جدید آن منتشر کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو مستقل سوث ایست گیمز (South East Games) تریلر جدید Paint the Town Red، بازی اول شخص مبارزه‌ای، را به همراه بروزرسانی جدید آن منتشر کرد.

بازی Paint the Town Red در تاریخ ۲۱ مهر ۹۴ (۱۳ اکتبر ۲۰۱۵) از طریق سیستم دسترسی پیش از موعد (Early Access) استیم برای رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس در دسترس قرار گرفت و در طی سال‌های اخیر توانسته یکی از بازی‌های پرطرفدار سیستم پیش از موعد استیم به حساب بیاید.

بازی Paint the Town Red در سبک اول شخص مبارزه‌ای است و درگیری‌های آن در مناطق و مقطع زمانی مختلف اتفاق می‌افتد. دشمنان خود را با ضربات چاقو، لگد و مشت از پای در بیاورید. با ابزار و وسایل پیرامون خود به نبرد‌ها ملحق شوید و دشمنان خود را نابود کنید.

از ویژگی‌های جالب این بازی می‌توان به شخصیت‌های مکعب-مانند آن اشاره کرد که به طور کامل تخریب پذیر هستند. همچنین حالت Arena با چالش‌های جدید نیز در بازی دیده می‌شود که می‌توان آن‌ها را به صورت همکاری چند نفره (Co-Op) تجربه کرد. همچنین ابزار ویرایش مراحل (Level Editor) نیز در بازی تعبیه شده است. همینطور این بازی از سیستم Workshop استیم نیز پشتیبانی می‌کند که کاربران می‌توانند با طراحی مراحل آن را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. جدول امتیازات جهانی به همراه حالت Sandbox نیز از ویژگی‌های این بازی است که می‌توان سلاح‌ و مکانیزم‌های مختلف را در آن آزمایش کرد. در انتها نیز می‌توان به باس‌ فایت‌های مختلف با جوایز و امتیازات ویژه به همراه پشتیبانی این بازی از کنترل‌های مختلف اشاره کرد.

از آنجایی که بازی در حال حاضر در سیستم پیش از موعد استیم است، استودیو سازنده آن می‌تواند با اضافه کردن محتوا و ویژگی‌های جدید بازی را برای عرضه نهایی آماده کند. از جمله محتویات جدید که در دست ساخت است می‌توان به حالت جدید Rouge-like اشاره کرد که عنصر نقش‌آفرینی با مراحل و داستان‌های جدید که در زمان‌های مختلف اتفاق می‌افتد، در خود جای داده است. در آن سو نیز حالت بی‌پایان Arena که به صورت همکاری چند نفره قابل بازی است به همراه سلاح‌ها و دشمنان جدید در دست توسعه است.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، بروزرسانی نسخه 0.7.2 بازی Paint the Town Red نیز منتشر شد. این بروزرسانی تنظیمات جدید و کاربردی را در بخش ویرایشگر مراحل به بازی اضافه می‌کند. همچنین ایراد گیر کردن شخصیت بازی بر روی پله‌ها نیز با این بروزسانی بر طرف شده است.

استودیو سوث ایست گیمز با انتشار تریلر جدید نمایی کلی از بازی و محتوای جدید را به تصویر می‌کشد. بازی Paint the Town Red هم اکنون با قیمت ۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران پی‌سی است. در ادامه می‌توانید با تماشا کردن تریلر نظرات خود را در مورد این بازی با ما در میان بگذارید.

| |

 

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده