نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۹

تریلر جدید Mass Effect: Andromeda با محوریت جوایز پیش خرید و بخش چندنفره

بایوور تریلر جدیدی از Mass Effect: Andromeda منتشر کرده که جوایز پیش‌خرید و بخش چندنفره بازی را نشان می‌دهد.

امروز استودیو بایوور، سازنده و کمپانی الکترونیک آرتز، ناشر بازی Mass Effect: Andromeda، در جدیدترین اخبار بازی تریلری از این بازی نقش آفرینی موردانتظار منتشر کردند که تمرکز اصلی آن روی جوایز پیش‌خرید بازی است. همچنین در این تریلر می‌توان چند ثانیه کوتاه از گیم‌پلی بخش چندنفره بازی را نیز مشاهده کرد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

همان‌طور که در ویدیو هم مشاهده کردید، افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند یک سری آیتم به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد. یکی از این آیتم‌ها زرهی به اسم Deep Space Explorer است که برای شخصیت اصلی بازی قابل استفاده است. آیتم بعدی نیز یک بوست مخصوص قسمت چندنفره بازی است که اطلاعات دقیقی از آن ارائه نشده ولی انتظار می‌رود که به سبک سایر بازی‌ها، استفاده از آن باعث شود تا سطح کاراکتر شما سریع‌تر ارتقا پیدا کند.

با اینکه در این ویدیو فقط چند ثانیه از گیم‌پلی بخش چندنفره بازی را می‌توان تماشا کرد، ولی در مجموع گرافیک بسیار زیبای بازی کاملا به چشم می‌آید. سازندگان اعلام کرده‌اند که این ویدیو کاملا از گیم‌پلی بازی است. پس می‌توان انتظار گرافیکی عالی از بازی را داشت.

بازی مس افکت: آندرومدا قرار است در تاریخ ۱ فروردین برای ایکس‌باکس وان، پی‌سی و پلی‌استیشن 4 عرضه شود و شما می‌توانید با پیش‌خرید این بازی، از جوایز مذکور برخوردار شوید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده