// جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

بازی Embers of Mirrim معرفی شد

بازی اکشن پلتفرمر Embers of Mirrim با انتشار تریلری برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی شد.

بر طبق آخرین اخبار بازی منتشر شده، استودیو کریتیو بایتس (Creative Bytes) بازی اکشن پلتفرمر Embers of Mirrim را برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی و اعلام کرد که این بازی در تاریخ نامشخصی از بهار ۹۶ منتشر می‌شود.

قهرمان داستان این بازی از دو موجود مجزا که توسط یک نیروی باستانی به یکدیگر متصل شده، تشکیل شده است و قصد دارد آرامش را به دنیای خود برگرداند. قهرمان جدید ما از دو بخش نور و تاریکی تشکیل شده است که هر کدام ویژگی خاص خود را دارد. هر کدام از قسمت این موجود توسط آنالوگ چپ و راست گیم‌پد هدایت می‌شود. از ویژگی‌های بارز این بازی می‌توان به قهرمان این بازی که دارای دو شخصیت متفاوت است اشاره کرد و هر کدام از این شخصیت‌ها به حل معما‌ها کمک می‌کند. همچنین این امر نبرد‌های این بازی را نیز منحصر به فرد می‌کند. از آنجا که برای شکست دشمنان‌تان باید از نیمه‌ی مورد نیاز استفاده شود، می‌توان مبارزات جذابی را برای بازی پیش‌بینی کرد. با نیرو‌های منحصر به فرد خود به جنگ با دشمنان رفته و دوستان خود را نجات دهید تا آرامش را به دنیای خود برگردانید. دنیای این بازی که به زیبایی طراحی شده شما را به سفر در جنگل‌ و کوه‌های این بازی دعوت می‌کند.

قیمت بازی Embers of Mirrim هنوز مشخص نشده، اما با معرفی این بازی استودیو سازنده آن تریلری به همراه تعدادی عکس در اختیار کاربران قرار گذاشته که در ادامه می‌توانید آنها را دانلود و تماشا کنید.

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده