نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

تریلر جدید بازی Injustice 2 با محوریت گیم پلی شخصیت رابین

استودیو ندررلم در جدیدترین اخبار بازی تریلر جدیدی از بازی Injustice 2 منتشر کرد که گیم‌پلی شخصیت رابین را نشان می‌دهد.

پس از اینکه چندی پیش تاریخ عرضه رسمی بازی Injustice 2 اعلام شد، استودیو ندررلم شروع به انتشار اطلاعات و ویدیو‌های بیشتر از این بازی کرد. این استودیو ابتدا جزییاتی از نسخه‌های مختلف بازی و داستان آن را ارائه کرد و دیروز هم در جریان یک لایو استریم، ویدیو‌هایی از بازی را نمایش داد. یکی از این ویدیو‌ها که امروز نسخه با کیفیت آن منتشر شده، به شخصیت رابین اختصاص دارد و در جریان آن می‌توان سبک مبارزاتی این شخصیت را مشاهده کرد. در این تریلر همچنین شخصیت‌هایی چون بتمن یا فلش نیز دیده می‌شوند که رابین با استفاده از حرکات رزمی یا شمشیر خود به آن‌ها آسیب می‌رساند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

همچنین در جریان این لایو استریم، اد بوون، سازنده بازی، اعلام کرد که در Injustice 2 شاهد یک سری کاراکترهای کم‌تر شناخته شده نیز خواهیم بود. نسخه اول این بازی، تقریبا تمامی کاراکتر‌های مشهور دنیای دی‌سی (DC) را شامل می‌شد و حال گفته می‌شود که در نسخه دوم شاهد کاراکتر‌هایی خواهیم بود که کم‌تر شناخته شده هستند. به‌علاوه اد بوون اعلام کرد که ممکن است کاراکتر‌هایی خارج از دنیای دی‌سی نیز در قالب بسته‌های الحاقی و محتوای قابل دانلود برای بازی عرضه شوند. وی در این مورد بازی Mortal Kombat X را مثال زد و گفت اضافه شدن کاراکتر‌هایی مثل جیسون ورهیز به این بازی بازخورد‌های خوبی در پی داشت و ممکن است چنین کاری در مورد Injustice 2 نیز تکرار شود.

سازنده بازی در پایان صحبت‌های خود نیز اعلام کرد که بازی Injustice 2 در مجموع بیشترین تعداد کاراکتر را در بین بازی‌های استودیو ندررلم تا به امروز خواهد داشت و همچنین سیستم خرید‌های درون برنامه‌ای این بازی اصلا به شکلی نخواهد بود که گیمر‌ها بتوانند با پرداخت پول، شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشند.

Injustice 2 قرار است ۲۶ اردیبهشت ۹۶ برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شود. این بازی یک نسخه بتا نیز خواهد داشت که ثبت نام آن آغاز شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده