نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

ثبت نام بتای Injustice 2 آغاز شد

پس از توییت مرموز اد بوون، ثبت‌نام نسخه آزمایشی بازی Injustice 2 آغاز شد.

روز گذشته بود که اد بوون، رئیس بخش Mortal Kombat و Injustice استودیو ندررلم، توییتی منتشر کرد که در آن اشاره‌ای به وجود داشتن یک نسخه آزمایشی برای بازی Injustice 2 شده بود. وی به همراه توییت خود، عکسی را نیز منتشر کرده بود که در این عکس،‌ می‌توانستیم تعدادی از الفبای یونانی را مشاهده کنیم که در آنها حرف «بتا» وجود نداشت.

Injustice 2

وی در توضیح توییت خود گفت:

نمی‌دانم چرا اما احساس می‌کنم چیزی در این تصویر گم شده است.

پس از این اتفاق بود که استودیو ندررلم به صورت رسمی اعلام کرد که بازی Injustice 2 دارای یک نسخه آزمایشی خواهد بود و ثبت‌نام این نسخه آزمایشی هم‌اکنون آغاز شده است. برای ثبت‌نام در بتای بازی Injustice 2، می‌توانید به صفحه رسمی بتای بازی وارد شده و در آنجا ثبت‌نام کنید. بتای بازی برای هر دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس خواهد بود هرچند هنوز هیچ اطلاعاتی از تاریخ آغاز این بتا اعلام نشده است.

این هفته، هفته بسیار شلوغی برای بازی Injustice 2 بود. چندی پیش برادران وارنر، ناشر بازی، در جدیدترین اخبار بازی جوایز پیش‌خرید آن را اعلام کرد و مشخص کرد که دارک‌سید نیز در بازی حضور دارد. از دیگر شخصیت‌های معروف این بازی می‌توانیم به هارلی کویین، ددشات، بتمن، سوپرمن، سوپرگرل، آکوامن و واندروومن اشاره کنیم.

Injustice 2 در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۹۶ برای کنسول‌های نسل هشتمی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده