// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تریلر هنگام عرضه بازی Urban Empire منتشر شد

همزمان با انتشار بازی Urban Empire برای رایانه‌های شخصی، تریلر هنگام عرضه‌ی این بازی استراتژی نیز منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار بازی این‌که استودیوهای سازنده‌ی بازی Urban Empire یعنی استودیو Reborn Games و استودیو Kalypso Media همزمان با انتشار این بازی برای پی‌سی، تریلر هنگان عرضه‌ی آن را نیز منتشر کرده‌اند. در این بازی شما در نقش یک شهردار هستید که باید شهر خود را در کشور خیالی Swarelia بسازید، آن را گسترش دهید و در نهایت مدیریت کنید. این بازی دارای چهار خاندان مختلف است که هر یک از آنها دارای ویژگی‌ها، مزایا و استعدادهای مختص به خود هستند و به نحوی می‌توانند توسعه‌ی شهرهای شما را تحت تاثیر قرار دهند. بازیکن باید سعی کند در مدت ۲۰۰ سال که از قرن ۱۹ آغاز شده و تا قرن ۲۱ ادامه می‌یابد قدرت خود را حفظ کند. استودیوهای سازنده‌ی بازی برخی از ویژگی‌های آن را بیان کرده‌اند که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

  • فرمانروای شهر، نه سازنده‌ی آن: بازی Urban Empire ترکیبی از ساخت و ساز کلاسیک و مدیریت سیاسی را با هم تلفیق کرده است. در نقش یک شهردار موفق ظاهر شوید و از طریق انقلاب‌های صنعتی و فرهنگی، مهارت‌های خود را با رقابت با سایر افراد ثابت کنید.
  • یکی از چهار خاندان را انتخاب کنید: هر یک از این خاندان‌ها دارای پنچ شخصیت بوده که هر یک می‌توانند در شاخه‌ی خاصی به شما کمک کنند.
  • بسازید و مدیریت کنید: شهرها را بسازید و به نیازهای شهروندان خود مانند شادی، امنیت و خدمات عمومی رسیدگی کنید.
  • ایده‌ها و تکنولوژی‌های جدید معرفی کنید: مانند قطارهای شهری، آنتی‌بیوتیک‌ها و بازی‌های ویدیویی. همچنین از قدرت و نفوذ خود در شوراهای شهر و مجلس خود استفاده کنید.
  • نزدیک به ۱۰۰۰ رخداد پویا: تصمیمات خود را بر مواردی همچون حقوق زنان و کودکان کارگر اعمال کنید.

در زیر می‌توانید تریلر هنگام عرضه‌ی بازی Urban Empire را مشاهده کنید:

نظر شما در مورد این بازی چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده