// جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

تاریخ عرضه بازی 8Days مشخص شد

استودیو سانتا کلارا گیمز با انتشار تریلری تاریخ عرضه بازی 8Days را برای کنسول‌ پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان مشخص کرد.

استودیو سانتا کلارا گیمز (Santa Clara Games) و کمپانی بد‌لَند گیمز (BadLand Games) تریلری از بازی آینده‌ی خود یعنی 8Days که در سبک شوتر ۸بیتی است، منتشر و تاریخ عرضه آن روی کنسول‌ها را مشخص کردند. بر این اساس بازی 8Days که در تاریخ ۳۱ تیر ماه (۲۲ جولای) سال جاری برای رایانه‌های شخصی عرضه شده بود، در تاریخ ۱۸ بهمن ماه (۷ فوریه) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد.

اگر  اولین باری است که اسم این بازی به گوش‌تان خورده، در ادامه می‌توانید چکیده‌ای از داستان و ویژگی‌های آن را مطالعه کنید:

از آغاز پیدایش انسان‌ها نیروی‌های تاریک سلطه‌ی جهان را در دست گرفته‌اند. این گروه که با نام Master of Mankind (رئیس بشریت) شناخته می‌شود تمام تلاش خود را برای شروع جنگ انجام می‌دهد. گروهی از سربازان با نام گاد و گروهی دیگر که با نام 8Days شناخته می‌شوند برای مقابله با آن‌ها تلاش می‌کنند. در این بازی کاربران هدایت دو شخصیت لولا و مایک که با نام‌های مستعار وسپ و گست شناخته می‌شوند، را بر عهده دارند و وظیفه‌ی آنها نابودی این نیرو‌های تاریک است.

از ویژگی‌های بارز این بازی می‌توان به حالت همکاری چند نفره (Co-Op) آن اشاره کرد. همچنین کاربران می‌توانند آن را در بخش تک‌ نفره نیز تجربه کنند. مراحل این بازی به شکلی طراحی شده که کاربران می‌توانند هر کدام از مراحل را با استراتژی‌های متفاوت به اتمام برسانند، همینطور هر کدام از مراحل شامل رمز و راز‌ها می‌شود که این امر کاربران را برای تجربه مجدد مراحل تشویق می‌کند.

بازی 8Days با قیمت ۹.۹۹ دلار برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. در پایین می‌توانید تریلر کوتاه این بازی را دانلود و تماشا کنید:

|  |

 

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده