// شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

گیم پلی کمپین بسته Realm of the Wood Elves بازی Total War: Warhammer

پس از معرفی بسته‌ی Realm of the Wood Elves و نژاد الف‌های جنگل در بازی Total War: Warhammer، تریلر گیم‌پلی این نژاد بر روی کمپین بازی نیز منتشر شد.

روز گذشته تریلری در وب‌سایت کریتیو اسمبلی منتشر شد که به نمایش گیم‌پلی بسته‌ی Realm of the Wood Elves بر روی نقشه‌ی بازی می‌پردازد. همانطور که پیش‌تر در زومجی خواندید، این بسته نژاد الف‌های جنگل را به بازی اضافه و تمامی نیروها، خصوصیات و داستان مجزای آنها را به عنوان نژادی کاملا جدید به بازی اضافه می‌کند. این بسته در تاریخ ۱۸ آذر ماه (۸ ماه دسامبر) منتشر خواهد شد و اکنون بصورت پیش‌خرید قابل تهیه است. این بسته نژاد ذکر شده را در منطقه‌ای که در داستان وارهمر مختص این نژاد بوده و جنگل «Athel Loren» نام دارد اضافه و در قالب دو فکشن الف برای شما قابل بازی می‌کند. این استان قبلا در بازی غیرقابل گذر بود. این نژاد ویژگی‌ها، جادوها، لردها و تمامی موارد مختص به خود را دارد. جزییات کامل این بسته را پیش‌تر در زومجی مطالعه کردید. می‌توانید گیم‌پلی بازی با این نژاد بر روی نقشه را در زیر تماشا کنید:

جهت اطلاع این‌که نژاد الف‌ها در دنیای وارهمر به سه دسته‌ی Wood Elves، High Elves و Dark Elves تقسیم می‌شوند که در نسخه‌ی اول Total War: Warhammer تنها شاهد حضور الف‌های جنگل هستیم. پیش‌تر در زومجی تریلر این بازی را به مناسبت عرضه‌ی نسخه‌ی لینوکس مشاهده کردید و در خبری دیگر نیز خواندید که نسخه‌ی تاریخی بعدی سری Total War در یک دوره‌ی تاریخی جدید و تجربه نشده خواهد بود. همچنین برای اولین بار در ایران آموزش بازی Total War: Warhammer را بصورت کامل و به زبان ساده در قالب ۱۱ قسمت در زومجی مطالعه کردید که می‌توانید آنها را از اینجا مشاهده کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده