نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۱

نسخه بعدی Total War در یک بازه زمانی کاملا جدید خواهد بود

اخیرا مشخص شده که نسخه بعدی سری Total War در یک بازه تاریخی جدید جریان خواهد داشت.

سری Total War یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژیک است که نسخه‌های مختلفی از آن در رم باستان، قرون وسطی، ژاپن دوران فئودالی، نبرد‌های ناپلئون یا حتی دوران جنگ‌های آمریکا برای رسیدن به استقلال جریان داشته است. همچنین یک نسخه فانتزی از این سری هم با نام Total War: Warhammer اخیرا عرضه شده است که داستان آن پیرامون افسانه‌های وارهمر است. اخیرا راب بارتلمو، کارگردان این مجموعه، مصاحبه‌ای با سایت یوروگیمر داشته و در جریان آن اعلام کرده که نسخه واقع‌گرایانه بعدی این مجموعه، در یک بازه تاریخی و زمانی کاملا جدید خواهد بود که تا به حال آن را در سری توتال وار تجربه و مشاهده نکرده‌ایم.

با اینکه سازندگان از ارائه توضیحات بیش‌تر در مورد این بازه تاریخی خود‌داری کرده‌اند، ولی طرفداران احتمال می‌دهند که شاید شاهد یک توتال وار در دوران چین باستان باشیم. بازی جدید این سری مراحل پیش تولید خود را پشت سر می‌گذارد. با این حال استودیو کریتیو اسمبلی، سازنده بازی، این روز‌ها سرگرم پروژه‌های مختلفی است و پنج تیم مختلف در آن در حال کار هستند. یکی از اهداف اصلی این استودیو پشتیبانی از بازی Total War: Warhammer است که در همین راستان آن‌ها اخیرا یک بسته الحاقی جدید با نام Wood Elves معرفی کرده‌اند که نژاد الف‌ها را به بازی اضافه می‌کند و کارگردان این اثر آن را بزرگ‌ترین و جامع‌ترین DLC بازی تا به امروز می‌داند.

در ادامه مصاحبه یوروگیمر،‌ مایک سیمپسون، یکی دیگر از کارگردان‌های بازی، به اضافه شدن نژاد‌های جدید به Total War: Warhammer اشاره کرد و گفت:

این نوع تنوع بالا از نژاد‌ها حتی می‌تواند آینده سری توتال وار باشد. البته انجام دادن این کار در یک بازی تاریخی و واقع‌گرایانه کمی دشوار‌تر است. با این حال ما همیشه شاهد حضور حکومت‌های مختلف در بازی بوده‌ایم که البته تفاوت بین این حکومت‌ها مثل نژاد‌های نسخه وارهمر زیاد نبود.

چنین تنوع بالایی یکی از مواردی است که طرفداران استقبال خوبی از آن داشته‌اند و از اینکه می‌توانند با نژاد‌های مختلف سبک کاملا جدیدی از بازی را تجربه کنند، بسیار راضی و خوشحال بودند.

در بخش پایانی این صحبت‌ها نیز بارتلمو به سه‌گانه بودن Total War: Warhammer اشاره کرد:

ما از اول هم قصد خلق یک سه‌گانه را داشتیم ولی زمانی که استقبال عالی طرفداران از نسخه اول این سه‌گانه و DLC‌های آن را دیدیم، بیشتر مطمئن شدیم که حتما باید این سه‌گانه را بسازیم. نسخه دوم این مجموعه اگر بزرگ‌تر از قسمت اول نباشد، حداقل وسعت یکسانی با آن خواهد داشت و در زمان عرضه شاهد حضور چهار نژاد در آن خواهیم بود که به مرور زمان با عرضه محتویات دانلودی این تعداد بیش‌تر هم می‌شود.

همچنین با اینکه هریک از این نسخه‌ها به طور مستقل هم قابل بازی خواهند بود، ولی ترکیب هر سه آن‌ها منجر به خلق یک بازی استراتژیک بسیار عظیم خواهد شد.

نظر شما در مورد صحبت‌های سازندگان سری توتال وار چیست؟ شما دوست دارید شاهد کدام بازه تاریخی در این بازی باشیم؟


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده