// شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

ویدیو مقایسه شهر سانفرانسیسکو در Watch Dogs 2 و دنیای واقعی

تریلر جدید بازی Watch Dogs 2 مقایسه شهر سانفرانسیسکو در بازی و دنیای واقعی را نشان می‌دهد.

یوبی‌سافت تریلر جدیدی را برای بازی Watch Dogs 2 منتشر کرد. در این ویدیو شاهد توضیحات جوناتان مورین، کارگردان بازی، پیرامون ساخت و بازسازی شهر سانفرانسیسکو در بازی هستیم.

یکی از پیچیدگی‌ بازسازی شهر سانفرانسیسکو در بازی محاسبه مقیاس و اندازه دقیق شهر سانفرانسیسکو بوده است که این امر تا اندازه رضایت بخشی صورت گرفته است.

مورین گفت:

اگر ما نتوانیم بزرگی بازی را به درستی تعیین کنیم، بازی تبدیل به یک چیز بی‌معنی می‌شود، تمام تلاشمان را برای بازسازی دقیق این مقیاس‌ها ومناظر به عمل می‌آوریم.

در انتهای خبر می‌توانید ویدیو این مصاحبه را تماشا کنید کنید.

مورین در ویدیو اشاره‌ای به صحبت‌هایی که با شهروندان در خیابان و محل‌های شهر سانفرانسیسکو صورت گرفته است کرد. در این گفت و گو که در میان شهروندان انجام شده یوبی‌سافت خواسته است که حال و هوای هر محل را به درستی بازسازی کند، او در ادامه گفت شهر سانفرانسیسکو دارای پل و ساختمان‌های تاریخی و دیدنی همچون پل گلدن‌گیت، برج کویت و امبارکادرو است.

مورین در ادامه به تیزری در این تریلر اشاره کرد. در دقیقه ۶:۲۶ این ویدیو دفتر یوبی‌سافت را در بازی مشاهده می‌کنید که پوستر فیلم Assasin’s Creed بر روی این ساختمان دیده می‌شود.

چندی پیش با خبر پایان ساخت بازی Watch Dogs 2 همراه بودیم. بازی Watch Dogs 2 در تاریخ ۲۵ آبان ماه (۱۵ نوامبر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه رایانه‌های شخصی این بازی با تاخیر در تاریخ ۹ آذر ماه (۲۵ نوامبر) عرضه خواهد شد.

 چندی پیش یوبی‌سافت اعلام کرد که محتویات سیزن پس بازی Watch Dogs 2 در مرحله اول برای پلی‌استیشن 4  عرضه می‌شود.

|


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده