// جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

ساخت بازی Watch Dogs 2 پایان یافت

یوبیسافت به صورت رسمی از اتمام مراحل ساخت بازی Watch Dogs 2 و به اصطلاح گلد شدن این بازی خبر داد.

یوبیسافت تایید کرده است که با پایان یافتن مراحل ساخت بازی Watch Dogs 2،‌ این بازی اکنون گلد شده و برای کپی برروی دیسک‌های فیزیکی آماده است. اصطلاح گلد با اتمام کامل مراحل تولید، به یک محصول اطلاق می‌شود.

این اطلاع‌رسانی از طریق حساب توئیتر رسمی بازی انجام شد، جایی که یوبی‌سافت ترجیح داد تا با یک تصویر متحرک عجیب، پایان یافتن ساخت بازی را اطلاع‌رسانی کند. بدون شک این روشی متفاوت برای اطلاع‌رسانی است به ویژه که تصویر منتشر شده اساسا ارتباطی با بازی Watch Dogs 2‌ ندارد:

Watch Dogs 2 Gone Gif

Watch Dogs 2 گلد شد.

علی‌رغم گلد شدن بازی،‌ هنوز هم تیم توسعه کارهای بسیاری را برای محتوای بیشتر در قالب بسته‌های الحاقی پیشرو دارد. تمامی بسته‌های الحاقی ابتدا برروی پلی‌استیشن 4‌ منتشر خواهند شد. با توجه به اطلاعات منتشر شده یکی از این محتوای قابل دانلود شامل ماموریت انحصاری با نام Zodiac Killer می‌شود. یوبی‌سافت پیش از این یک تریلر را از این ماموریت فرعی منتشر کرده بود.

طبیعتا با توجه به ناامیدی برخی از بازیکنان و منتقدین از اولین شماره بازی، فشار زیادی برروی توسعه‌دهندگان برای افزایش کیفیت Watch Dogs 2‌ وجود داشته است. دومین شماره با شخصیتی کاملا جدید و در خلیج سان فرانسیسکو روایت می‌شود. در کنار ویژگی‌های جدید در دومین شماره از Watch Dogs شاهد بهبود مکانیک هک در شماره اول خواهیم بود.

بازی واچ داگز ۲ (Watch Dogs 2) در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان)‌ برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. اگر می‌خواهید Watch Dogs 2‌ را برروی رایانه‌های شخصی تجربه کنید باید تا تاریخ ۲۹ نوامبر (۹ آذر) منتظر بمانید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده