نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

تریلر جدید Forza Horizon 3 رانندگی با اتومبیل Warthog را به تصویر می‌کشد

ویدیویی از بازی Forza Horizon 3 منتشر شده که با محوریت اتومبیل Warthog از سری Halo ساخته شده است.

چند روز دیگر Forza Horizon 3 رسما عرضه می‌شود و اکنون ویدیویی ۱۰ دقیقه‌ای از این بازی اتومبیل‌رانی منتشر شده است. این ویدیو، که به‌همت وب‌سایت پلیگان تهیه شده، تجربه‌ی رانندگی با مدل غیرنظامی Warthog، خودروی نام‌آشنای سری بازی‌های Halo، را به نمایش می‌گذارد.

در ویدیوی نام‌برده، دست‌اندرکاران پلیگان پشت فرمان یک Warthog M12S می‌نشینند و چالشی را در نیو ساوت ولز به پایان می‌رسانند. آن‌ها سپس گشتی در منطقه می‌زنند و در یک مسابقه شرکت می‌کنند. در این میان ما می‌توانیم سری به گاراژ بزنیم و در این حالت بازی، از نزدیک نگاهی به Warthog بیندازیم. البته این اتومبیل، همان‌طور که از سری فورزا انتظار می‌رود، به توپ و موشک‌انداز مجهز نیست؛ اما در عوض از سیستم تعلیق باکیفیتی بهره می‌برد.


اتومبیل Warthog در قالب محتوای دانلودی عرضه می‌شود و بازیکنانی که Halo 5: Guardians یا Halo: The Master Chief Collection را خریداری کرده باشند می‌توانند آن را به‌رایگان دریافت کنند. همچنین قرار است طی ماه آینده چالش آنلاینی برگزار شود که خودروی نام‌برده به‌عنوان جایزه به برنده‌ی آن تعلق خواهد گرفت.

بازی Forza Horizon 3 در تاریخ ۶ مهرماه (۲۷ سپتامبر) برای رایانه‌های شخصی (ویندوز 10) و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. شما می‌توانید بازخوردهای این بازی در وب‌سایت‌های مطرح را در زومجی بخوانید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده