// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

تریلر جدید Dead Rising 4 کشتن زامبی ها توسط فرانک وست را نشان می‌دهد

اخیرا مایکروسافت، ناشر بازی Dead Rising 4، تریلری جدید از این بازی را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد کشتن زامبی توسط فرانک وست هستیم.

طبق آخرین اخبار منتشر شده، مایکروسافت ویدیویی جدید از بازی زامبی محور Dead Rising 4 را منتشر کرده است. این ویدیو که Return to the Mall نام دارد، اشاره می‌کند به بازار خریدی که فرانک وست در نسخه اول بازی در آن‌جا گرفتار شده و در حال مبارزه با زامبی‌ها است.

 نکته جالب در این ویدیو این جاست که فرانک را با ظاهری جدید و در یک لباس رباط مانند مشاهده کرده و این بار اسلحه‌های وی خیلی متنوع و جالب‌تر از قبل تعبیه شده است. این لباس به فرانک وست قدرتی بیشتر از قبل داده و بوسیله آن می‌تواند زامبی‌ها را به تو نصف تبدیل کرده و با یک مشت زدن وسایل نقلیه به اطراف پرتاپ کند. مورد دیگری که در این ویدیو کوتاه به خوبی قابل مشاهده است، دیوانه باز‌های فرانک وست و اتمسفر خاص سری Dead Rising که در نسخه چهارم به خوبی قابل حس کردن است. همچنین این ویدیو شعاری جدید برای بازی را به نمایش می‌گذارد.

بازی Dead Rising 4 در تاریخ ۱۶ آذر ماه (۶ دسامبر میلادی) به صورت انحصاری زمانی برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید این ویدیو زیبا را مشاهده کنید.

|


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده