نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

تریلر جدید Titanfall 2 توانایی های تایتان Legion را به تصویر می‌کشد

ویدیوی جدید Titanfall 2 به یکی از ربات‌های غول‌پیکر بازی به نام لیجن (Legion) می‌پردازد. در ادامه می‌توانید همراه زومجی با قابلیت‌های لیجن آشنا شوید.

پس از تریلر معرفی کلی تایتان‌ها، اکنون استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، خالق مجموعه‌ی تایتان فال، تریلری از بازی Titanfall 2 را منتشر کرده که با محوریت یکی از این ربات‌های غول‌پیکر ساخته شده است. ما می‌توانیم در این تریلر حدوداً ۵۰ ثانیه‌ای، نگاهی کوتاه به تایتانِ لیجن و قابلیت‌های ویژه‌اش بیندازیم.

همان‌طور که در تریلر می‌بینیم، لیجن از سلاحی به نام Predator Cannon بهره می‌برد که عملکردی مشابه مینی‌گان دارد. این سلاح دارای دو حالت مختلف است که یکی از آن‌ها برای تیراندازی به اهداف دور در نظر گرفته شده و دیگری هم ظاهراً به بازیکنان امکان می‌دهد تا با نشانه‌گیری تقریبی، دشمنان‌شان را در فواصل نزدیک‌تر به گلوله ببندند. تایتان مورد بحث به نوعی سپر دفاعی به نام Gun Shield هم مجهز شده است. لیجن می‌تواند با این سپر، در حین تیراندازی هم از خودش محافظت کند. البته آن‌طور که پیدا است Gun Shield تنها جلوی گلوله‌هایی را می‌گیرد که از جهت روبه‌رو به سمت لیجن می‌آیند.


در ادامه‌ی ویدیو Smart Core به مخاطبان معرفی می‌شود؛ قابلیتی که با آن می‌توان روی دشمنان اطراف لیجن قفل کرد و آن‌ها را آسان‌تر هدف قرار داد. تایتان ما سپس حمله‌ای به نام Power Shot را اجرا می‌کند که ضربه‌ی سنگینی را به دشمن وارد می‌سازد. در پایان هم لیجن تایتانِ آسیب‌دیده را با اسلحه‌اش از روی زمین بلند می‌کند و با به رگبار بستن آن، حرکتی را انجام می‌دهد که قاعدتاً باید نوعی تمام‌کننده باشد.

تایتان‌فال 2 قرار است در تاریخ ۷ آبان‌ماه (۲۸ اکتبر) برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود.


منبع VG247 GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده